var citatruta bör utgöra en länk till originalinlägget, så att man slipper bläddra då man vill söka sig tillbaka i en diskussion.
NOOOOOOOOOOOO...
Inte hela rutan iallafall, jag kommer råka klicka på rutor och hamna flera sidor tillbaka och inte hitta tillbaka till det jag läste från början.
Men däremot att ha en länk i citatrutan som leder till det citerade inlägget kan vara en fin idé.
Så man klikar på sitaten ock kommer backåt?Till dem som skrev dem frånbörjan, ir menade du de?
Jr. HBT:
var citatruta bör utgöra en länk till originalinlägget, så att man slipper bläddra då man vill söka sig tillbaka i en diskussion.
Miceparade:
annat.
Cool bild.
Ensamvargen:
NOOOOOOOOOOOO...Inte hela rutan iallafall, jag kommer råka klicka på rutor och hamna flera sidor tillbaka och inte hitta tillbaka till det jag läste från början.Men däremot att ha en länk i citatrutan som leder till det citerade inlägget kan vara en fin idé.
sant, har också vanan att markera text hit o dit.
den läskiga vampyren:
Så man klikar på sitaten ock kommer backåt?Till dem som skrev dem frånbörjan, ir menade du de?
ja
Miceparade:
epilepticum psykodalikus
Jr. HBT:
epilepticum psykodalikus
Du hittar på.
Miceparade:
Alltså det var det jag (tänkte)
Miceparade:
Du hittar på.
är det högfärdigt? 🙁
Jr. HBT:
är det högfärdigt? 🙁
Nej det var cute.
Miceparade:
Nej det var cute.
ok detsamma
Jr. HBT:
ja
tycker de inte ska vara så för jag skulle nästanaldrig använda de, ok skulle bara vara ivägen anars.
Mycket bra idé. Tycker det är knasigt att um inte redan har det när praktiskt taget alla andra plattformar har det.
den läskiga vampyren:
tycker de inte ska vara så för jag skulle nästanaldrig använda de, ok skulle bara vara ivägen anars.
bra att ha funktionen, du måste ej nyttja
dvärgkastarn:
Mycket bra idé. Tycker det är knasigt att um inte redan har det när praktiskt taget alla andra plattformar har det.
ja, känns ju stympat här!