Aviseringar
Rensa alla

långa tjejer

Det är snyggt att vara lång.

Jag gillar inte att vara kort, men fan finns inget att göra åt det ändå, eller hur? Bara att acceptera den längd man fått.

SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Jag gillar inte att vara kort, men fan finns inget att göra åt det ändå, eller hur? Bara att acceptera den längd man fått.

håller med..[smile] bara lite svårt när alla man känner är kortare än en sjäv..typ alla killar jag känner är kortare än mig lixom. känns lite fel.:S det gör ju inte saken bättre att vissa ska hålla på och kommentera det hela tiden heller.[tired] fast det tänker fäl inte dom på dom kanske bara tycker att det är fint eller nåt int vet jag..

hehe vart lite långt tänker högt igen[ops]

SvaraCitera

pandan234:

håller med.. bara lite svårt när alla man känner är kortare än en sjäv..typ alla killar jag känner är kortare än mig lixom. känns lite fel.:S det gör ju inte saken bättre att vissa ska hålla på och kommentera det hela tiden heller. fast det tänker fäl inte dom på dom kanske bara tycker att det är fint eller nåt int vet jag..

Folk som kommenterar negativt är oftast avundsjuka så det är inget att bry sig om. Som tidigare nämnt i den här tråden, sträck på dig och var stolt! Känner du dig nöjd med dig själv så märker andra det också.

SvaraCitera
Yaren

isola:

Hur menar du nu?

Att modeller inte alls ser ut som små barn i kroppen.

SvaraCitera

Yaren:

Att modeller inte alls ser ut som små barn i kroppen.

Väldigt smala modeller gör oftast det, jo.

SvaraCitera
Yaren

isola:

Väldigt smala modeller gör oftast det, jo.

...
What.

SvaraCitera

Yaren:

...
What.

Ja. Du kommer att märka det när du blir lite äldre och klokare. *klappklapp på huvudet*

Nej det var dumt. Men du kommer att förstå då, och snällasnälla - banta för guds skull inte!!!

SvaraCitera
Yaren

isola:

Ja. Du kommer att märka det när du blir lite äldre och klokare. *klappklapp på huvudet*

Nej det var dumt. Men du kommer att förstå då, och snällasnälla - banta för guds skull inte!!!

Banta? Varför skulle jag banta?

Och sluta tro att jag är liten för det är jag inte. Modeller ser INTE ut som små barn, det kan väl även retards förstå.

SvaraCitera

Yaren:

Och sluta tro att jag är liten för det är jag inte. Modeller ser INTE ut som små barn, det kan väl även retards förstå.

Bantar du bort all din kvinnlighet så ser du lika utvecklad ut som en tolvåring, bröst och höfter består av fett.
Och är du 13 så är du väldigt liten, och det är bra. Du har en massa kul framför dig.

Yaren:

Banta? Varför skulle jag banta?

Din fascination för modeller fick mig att tro det, men bra om så inte är fallet!

SvaraCitera
Yaren

isola:

Bantar du bort all din kvinnlighet så ser du lika utvecklad ut som en tolvåring, bröst och höfter består av fett.
Och är du 13 så är du väldigt liten, och det är bra. Du har en massa kul framför dig

Ja, jag vet men de ser fortfarande inte ut som barn även om brösten är små.

isola:

Din fascination för modeller fick mig att tro det, men bra om så inte är fallet!

Jag vill jättegärna bli modell men jag kommer aldrig banta. Och jag är inte jättenöjd med min kropp, skulle gärna vilja vara smalare men jag skiter i det, för mat är gott. Och livsviktigt. 🙂 Plus att man inte alltid behöver vara vacker, så jag försöker att inte tänka på det. Funkar ibland 🙂

SvaraCitera
Exner

Isola unnar inte andra att vara både långa och välsvarvade samtidigt - det får henne att tycka sämre om sig själv.

SvaraCitera

Yaren:

Ja, jag vet men de ser fortfarande inte ut som barn även om brösten är små.

Det menade jag inte heller, småbystade kvinnor kan se jättekvinnliga ut.
Det jag syftade på var de som bantar bort alla sina former till ett onaturligt tillstånd.

Yaren:

Plus att man inte alltid behöver vara vacker, så jag försöker att inte tänka på det. Funkar ibland 🙂

Bra! Kom ihåg att du alltid kommer att vara din egen värsta kritiker, så du ska vara snäll mot dig själv!

SvaraCitera

Exner:

Isola unnar inte andra att vara både långa och välsvarvade samtidigt - det får henne att tycka sämre om sig själv.

Lägg ned dina aspiefasnoer plz. Alt lär dig läsa.

SvaraCitera

min kompis är i din längd, och hon är jätte fin [smile] däremot är jag uber kort. så har fått höra att jag ser jätte kort ut tsm med henne.. men, jag träffar henne varje dag så jag tänker inte ens på det längre, och har blivit mer van med att vara kort. så det är super bra [smile]

SvaraCitera
Exner

isola:

Alt lär dig läsa.

Kan redan läsa lusen av dig. [wink]

isola:

Lägg ned dina aspiefasnoer plz.

Om jag har aspie, kan jag inte vara på något annat sätt. Men kan rollspel för dig, om du vill.[wink]

SvaraCitera