Aviseringar
Rensa alla

långa tjejer

killar som vill ha jättesmå tjejer ha dåligt självförtroende o vill känna att dom e större än tjejen o att dom kan beskydda henne, killar som däremot har en tjej som e lång ha faktiskt ganska bra själförtroendet

OBS nu säger ja inte att ALLA killar som vill ha små tjejer ha dåligt självförtroende men de bruka va så i vissa fall

SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

så har fått höra att jag ser jätte kort ut tsm med henne..

samma sak för mig typ;) har typ tre jättekorta kompisar och alla säger att jag ser aslång ut jämfört med dom...
det är lite drygt för nästan alla mina kompisar är typ ett huve korare än mig;P

SvaraCitera

Långa tjejer är farliga..

Långa tjejer blir automatiskt out of my league, så jag har aldrig varit ihop med en lång tjej eller på något annat sätt träffat en lång tjej.

Ni är helt enkelt för bra. Så skäms inte! Att var lång och tjej är få förunnat och i min mening, tursamt 🙂

- enligt mig & många andra med mig.

SvaraCitera

Jag tkr det är snyggt. Dem flesta killar är lite längre en 1.80 så det ska väl inte var så stort problem på den fronten? Om du har den läggningen vill säga. Hehe.
Nej, men du fattar vad jag menar säkert.

Sedan är de flesta Super modellerna på den längden ju.

Man får nöja sig med det man har. Det kunde ju vart värre, var stolt för den du är ist. Här är iaf två kända och snygga bruttor med längden runt 1.80.
Image
Image

SvaraCitera
Yaren

isola:

Det menade jag inte heller, småbystade kvinnor kan se jättekvinnliga ut.
Det jag syftade på var de som bantar bort alla sina former till ett onaturligt tillstånd.

Japp, jag missförstod dig nog isåfall.

isola:

Bra! Kom ihåg att du alltid kommer att vara din egen värsta kritiker, så du ska vara snäll mot dig själv!

Yesss, jag jobbar på att få bättre självföratroende men lyckas inte alltid.

SvaraCitera

tycker att vackra människor är vackra vare sig vilken längd de har
människor gillar olika, vissa gillar långa, vissa gillar korta.

SvaraCitera