Ungefär till bysten. Ska dock klippa av lite när jag bleker det nästa månad. Vill ha ungefär som Taylor Momsen hade år 2008. Annars så har jag extenstions i ganska så ofta också. Varierar mellan kort och långt hår.
The Bad Lullaby:
Vill ha ungefär som Taylor Momsen hade år 2008.
extensions förstör håret
Extensions förstör inte håret så länge du sköter om det som du ska.
Slänger in två bilder på mina favoritfrisyrer. Kort hår känns hetast för tillfället så i höst tänker jag bleka och klippa. Så här;
Och så fort jag vill ha långt hår igen tänkte jag mig det här;
jo det förstör pga
1 fusk
2 äckligt
3 fult
4 duh
Ja. Måste klippa så fort jag fattar min höst.
Luna Lovegood:
jo det förstör pga1 fusk2 äckligt3 fult4 duh
Om jag ska vara helt ärlig så är det oftast långt, äkta hår som är äckligt. De flesta som har riktigt långt hår är helt enkelt så vana att det inte gör något med det. Oftast hänger det bara och ser inte ut att ha sett varken schampo eller hårspray på flera år. Om man har extensions kan man byta ut håret när man vill och på så sätt hålla det fräscht. Dessutom är de som har extensions mer noga med sitt hår och vet hur man håller det snyggt.
Mm, du har rätt!
Gillar att du tog illa upp lol.
Fint med riktigt, långt hår!
Precis!
Jag börjar verkligen undra över hur gammal du är. Du inser väl att det här är ungdomar.se? Kom tillbaka när du passerat 14.
Och vissa andra (som ser ut att vara 30) borde snarare inse när det är dags att gå vidare.
Hahahaa
Luna Lovegood:
Gillar att du tog illa upp lol.
Luna Lovegood:
du tog illa upp lol.
Luna Lovegood:
lol.
Varför startar du ens bråk? Jag kommenterade i din tråd och det första du gör är att börja bråka med mig. Jag erkänner att jag ofta bråkar med folk om det finns en anledning. Men här känns det bara meningslöst eftersom du inte läser något av det jag skriver.
Inte jag som gör mitt bästa för att förolämpa andra i tråden. Det enda jag gjort är att konstatera att extensions är äckligt, att du tog illa upp och att jag tycker det är underhållande att du tar illa upp.
lulz