att man får det i skolan är faktiskt rätt bra tycker jag.
aah fast den är väl inte din förens du köpt loss den
ofta man får
man får knappt en miniräknare ju
Får den? Nej.
Man får låna den och dessutom inte installera några spel eller liknande. Det är först när man tagit studenten som man kan köpa ut den, fast då är den gammal och dålig.
Så är det iaf på min skola.
isola:
aah fast den är väl inte din förens du köpt loss den
typ får. får låna i tre år och ta hem den när man vill och över lov sen får jag ju lägga inad jag vill. jag räknar den som min
Tickstart:
man får knappt en miniräknare ju
vi fick miniräknare
Amboshed:
Får den? Nej.
Man får låna den och dessutom inte installera några spel eller liknande. Det är först när man tagit studenten som man kan köpa ut den, fast då är den gammal och dålig.
Så är det iaf på min skola.
vi får instalera spel, tror jag. men vem bryr sig? jag har cs och football manager och sen har man ju allt annat. msn, spotify osv.
Så har det varit länge.
vill ha en minidator. bra att anteckna på.
patrick bateman:
vi får instalera spel, tror jag. men vem bryr sig?
Jag bryr mig. Om man installerar något spel på min dator tas den ifrån en. Skolan genomför kontroller också, så man vågar inte ens tänka tanken på att installera något som inte har med skolarbetet att göra.
Lögn_Larry:
Så har det varit länge.
vi började förra året
poop:
vill ha en minidator. bra att anteckna på.
köp!
Amboshed:
Jag bryr mig. Om man installerar något spel på min dator tas den ifrån en. Skolan genomför kontroller också, så man vågar inte ens tänka tanken på att installera något som inte har med skolarbetet att göra.
de säger bara att de kollar men egentligen gör de inte det
Min skola hade inte ens laptops. Dock hade jag redan n[gra innan jag b;rjade gymnasiet.
patrick bateman:
typ får. får låna i tre år och ta hem den när man vill och över lov sen får jag ju lägga inad jag vill. jag räknar den som min
Fast slutar du skolan så tas den ju ifrån dig. Eller om den går sönder så blir du ju ersättningsskyldig, så var noga med att skilja på ditt och skolans!
mvh vis
patrick bateman:
vi fick miniräknare
fast å andra sidan går väl du barn och fritid så de miniräknare ni behöver kostar väl typ 20 kr.
isola:
Fast slutar du skolan så tas den ju ifrån dig. Eller om den går sönder så blir du ju ersättningsskyldig, så var noga med att skilja på ditt och skolans!
mvh vis
jo det stämmer. tycker ändå den är min
patrick bateman:
jo det stämmer. tycker ändå den är min
Du tycker dock fel.