Berätta om erat första lesbiska sex?(:
- Var tjejen du hade det med nöjd?
- Vad gjorde du för något med henne?
- Kom hon?
m.m berätta hur mycket ni vill, I wanna know
Alltså, dina frågor var ju helt värdelösa, men jag kan berätta lite iaf.
Det hela skedde några månader sen. Vi var hemma hos henne och såg på film, men låt oss säga att vi inte såg klart på den. 😛 Hångel i soffan -> sex i hennes säng. Skitmysigt faktiskt.
Lanina:
Det hela skedde några månader sen. Vi var hemma hos henne och såg på film, men låt oss säga att vi inte såg klart på den. 😛 Hångel i soffan -> sex i hennes säng. Skitmysigt faktiskt.
mysigt
WILHO:
- Kom hon?
- Hon var nöjd som fan, men då hade hon aldrig haft oralsex förut så det var inte så konstigt ;D
- Slickade
- Ja, och det gick fort som fan.
WILHO:
- Kom hon?
jag tittade på 2 små flickor i 13-14års åldern och onanerade det var kul!
dom kom och jag gjorde inget för dom utan att skrämma...
Har aldrig hört nån stöna så högt i hela mitt liv.. fett läskigt... har inte vågat ha tjejsex sen dess
the_digital_blonde:
har inte vågat ha tjejsex sen dess
Stackare, hoppas du blir bra .
På nätet är tjejer alla bi
Budolicious:
På nätet är tjejer alla bi
Lanina:
Alltså, dina frågor var ju helt värdelösa, men jag kan berätta lite iaf.
- Mina frågor är väl det jag vill veta?
Innehållsrik text *host*
WILHO:
- Mina frågor är väl det jag vill veta?
Innehållsrik text *host*
Men det är ju lite personligt, med tanke på att den tjejen finns på ungdomar. 🙁 Vill inte att hon läser och blir sur på mig. Men jag kan avslöja att oralsex var med i bilden.
the_digital_blonde:
Har aldrig hört nån stöna så högt i hela mitt liv.. fett läskigt... har inte vågat ha tjejsex sen dess
herregud jag skrattar på mig
Mysigt mysigt . Alla gångerna . Jag tror verkligen på att man ska lyssna och prata med sin partner om vad den tycker om . Det finns inget sexigare än någon annan som älskar det man gör ^^
Tråden låst på grund av inaktivitet