isola:
Vad har du för axel?
Höger, axel: 20.
Vänster, axel: 169.
Lounge:
men felåt da!!
Nej du har förstört allt
isola:
Nej du har förstört allt
Lounge:
fixa allt så är vi vänner igen mitt lilla lodjur
isola:
fixa allt så är vi vänner igen mitt lilla lodjur
tror din högeraxel e 666 o vänster 777
Lounge:
tror din högeraxel e 666 o vänster 777
Har ju inte på vänster, men jag litar på dig. min optiker såg jätteung ut. Jag ba är inte du lite för ung för att vara optiker??? du ser yngre ut än jag hahah
hon ba jag är 26.
Hon ljög nog.
Fick idag reda på att det inte finns någon speciell lins för något öga, alltså att man kan använda vilken lins som helst i båda.
Ingen höger och vänster-lins alltså.
(borde äta en massa, blir helt seg och kan ej få förklara)
isola:
min optiker såg jätteung ut. Jag ba är inte du lite för ung för att vara optiker??? du ser yngre ut än jag hahah
hon ba jag är 26.
HAHAHAHHAA vad elakt
Lounge:
HAHAHAHHAA vad elakt
hahah lite kanske men det är väl kul att höra att man ser ung ut
Nachac:
Alla synfel är brytningsfel. Eller, ja, förutom om man är blind, men då bryts det ju inte alls och det är ju rätt fel.
Jag tror inte att närsynthet eller översynthet räknas som brytningsfel utan bara som "vanliga synfel", typ. Brytningsfel är bara ett annat ord för astigmatism och har man det använder man toriska linser ( http://www.linskollen.se/toriska-linser ).
Jag är närsynt och har lite astigmatism och jag brukar köpa mina linser på Lensstore, där är mina linser billigast enligt Pricerunner
ninalind:
Jag tror inte att närsynthet eller översynthet räknas som brytningsfel utan bara som "vanliga synfel"
Ett "vanligt synfel" är ett brytningsfel. Vad menar du annars skulle vara felet?