Notifications
Clear all

liten fråga...

Nä, alltså, min flickvän har många killkompisar sedan tidigare, inte svartsjuk. Men om hon däremot träffade någon ny killkompis så skulle jag väl kanske vara lite svartsjuk i början antar jag.

ReplyQuote

Sålänge de inte kelar, gör intima grejjor och sådant så är det ok.

ReplyQuote

theYohana:

helt ok å int bry

100%..

Jag har själv många fina och nära vänner som är kvinnor, hade en partner inte kunnat acceptera det eller bli svartsjuk pga det så skulle det inte funka.

ReplyQuote

Beror på hur länge de känt varandra tror jag.. har de vart nära vänner i flera år skulle jag nog tyckt det är lugnt, med tanke på att det är inget annat än vänskapsrelation mellan dem. Skulle de vara nyblivna vänner eller haft ett förflutet tillsammans, tror jag att jag skulle bli lite svartsjuk. Är nog lite sån att jag ser andra tjejer som hot. Men litar jag på honom så skulle jag acceptera det hur som helst. Det klart han får ha tjejkompisar, jag skulle inte vilja att han hindrade mig från att träffa mina killkompisar liksom. [smile]

ReplyQuote
Chips

Jag skulle nog bli smått svartsjuk, beroende på hur mycket min partner skulle hänga med personen.
Skulle han vara med henne mer än vad han är med mig skulle jag nog bli lite misstänksam och svartsjuk.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote