Aviseringar
Rensa alla

Liten kuk?

Gaina
Ämnesstartare

Liam_88:

Med tanke på att du har ett IQ som uppenbarligen är lägre än både din ålder och ditt kukmått så är inte du precis den rätta personen att tillrättavisa mig när det gäller ordkunskap.

Mitt IQ är över medel (testat mig i skolan) mitt ordföråd är kanske inte det bästa, men det är inte så dåligt heller det är bara det att jag inte är så noga hur jag stavar på sånna här meningslösa diskutioner. Och ja, mitt penis mått är inte det största precis. Men jag tycker att du är en omogen 20 åring som fortfarande är aktiv på UM.

SvaraCitera

Gaina:

Mitt IQ är över medel (testat mig i skolan) mitt ordföråd är kanske inte det bästa, men det är inte så dåligt heller det är bara det att jag inte är så noga hur jag stavar på sånna här meningslösa diskutioner.

Då får jag be om ursäkt, jag bara antog att ditt IQ var katastrofalt lågt med tanke på din usla grammatik och ortografi. Inte för att jag har hört talas om någon som gjort ett IQ-test i skolan, då det först introduceras i Psykologi A.

Nästa gång kan väl du, som till skillnad från mig är mogen, använda ditt "över medel"-IQ till att förstå att personangrepp oftast inte leder till en gemytlig diskussion.

SvaraCitera
Gaina
Ämnesstartare

Jaså, bara för att jag inte stavar rätt på ett forum menas med att jag har låg IQ? De var det dummaste jag hört.

Och ja, den här tråden har värkligen spårat ut.

SvaraCitera

VÄRKLIGEN HEHEHEHEHhh HAA

..

Mhm, jag ska dra nu. [blush]

SvaraCitera

Gaina:

Jaså, bara för att jag inte stavar rätt på ett forum menas med att jag har låg IQ? De var det dummaste jag hört.

Nej, poängen var att ortografikunskap och liknanade är en stor del av just IQ-tester.

SvaraCitera
Gaina
Ämnesstartare

Liam_88:

Nej, poängen var att ortografikunskap och liknanade är en stor del av just IQ-tester.

Nej, inte i Sverige iallafall. I Sverige används mest test som använder olika visuella symboler, och som lägger relativt stor vikt vid spatialt tänkande.

Det testet jag gjorde på skolan handlade inte alls om ortografikunskap, och jag har ändå ett ganska så stort ordförråd så det är inte ett hinder.

SvaraCitera

Gaina:

Nej, inte i Sverige iallafall. I Sverige används mest test som använder olika visuella symboler, och som lägger relativt stor vikt vid spatialt tänkande.

Ett riktigt IQ-test består av flera olika delar. Diskuterar gärna vidare med dig i framtiden när du genomfört ett riktigt test.

SvaraCitera

SvaraCitera
Gaina
Ämnesstartare

Liam_88:

Ett riktigt IQ-test består av flera olika delar. Diskuterar gärna vidare med dig i framtiden när du genomfört ett riktigt test.

Det var ett riktigt test, och ja nu slutar vi skriva på denna tråden om sånt här.

SvaraCitera
Gaina
Ämnesstartare

Ilikepieee:

http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Varsågod.

Har redan gjort det där IQ testet.

SvaraCitera

Liam_88:

Liam_88:

Lol du snackar så mycket skit, är du ens med i mensa?

SvaraCitera

JA du är onormal! nöjd?

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera