Haft sex ett par gånger (15 år) med samma tjej, hon har kommenterat att hon tkr att min kuk är lite liten... Jag har inte direkt tagit åt mig, tror hon förväntar sig för mkt. 15cm lång och 11 cm runt är väl inte för litet? Aningen smal kanske men vafan 😛
Vad tror ni?
MickeH:
Haft sex ett par gånger (15 år) med samma tjej, hon har kommenterat att hon tkr att min kuk är lite liten... Jag har inte direkt tagit åt mig, tror hon förväntar sig för mkt. 15cm lång och 11 cm runt är väl inte för litet? Aningen smal kanske men vafan 😛
Vad tror ni?
Nej det är Medellängd på Küken.
Allting är relativt.
Men den där lär ju funka. Kanske har lite taskig teknik eller så är hon nervös och inte känner så mycket.
15 cm är inte alls litet, din tjej verkar dryg. Känner hon den inte tillräckligt har hon väl för slapp fitta, påpeka det nästa gång hon gnäller.
Ovärt att ens kommentera någons kukstorlek, det går liksom inte att göra något åt den ändå.
Lindblom:
Känner hon den inte tillräckligt har hon väl för slapp fitta, påpeka det nästa gång hon gnäller.
det är nog mer fel på din tjej än på din kuk
Antar att min e typ så lång, eller vet inte har inget att mäta med
säg åt henne att hennes snopp är ännu mindre:F
MickeH:
Vad tror ni?
Du låter som en sund och smart 15åring.
MickeH:
11 cm runt är väl inte för litet?
snarare mkt, 9 cm är genomsnittet om jag inte minns fel...
typ meddelängden är 7 cm i längd och 1,5 i omkrets.. eller är det bara min
Chickfactor:
säg åt henne att hennes snopp är ännu mindre:F
Du har 1 poäng där, pojk
Bear88:
typ meddelängden är 7 cm i längd och 1,5 i omkrets.. eller är det bara min
asså Medel är 15 Cm när man har Ståfräs ...
MickeH:
Vad tror ni?
Fråga om hon är stans billigaste cykel, för slapp verkar hon vara (no offence).
Riiikard:
asså Medel är 15 Cm när man har Ståfräs ...
Nej? jag har ju bara hälften