Hej
Jag är en 16 årig kille, fyller 17 om ett halvt år och jag har kommit in i puberteten och allt det där och jag är lite orolig över min kuk, har fått den till 13,6 cm max, alltså jag vet inte ens om det va fullt stånd för alltid när jag fick den till 13,6 cm så gick den ner typ direkt efter två sekunder, kanske för att jag tänkte hela tiden att jag ska försöka hålla den uppe? Tänk om den kommer va mindre än 13,6 cm när jag är med nån tjej?? Vanligtvis är den 12,5 - 13 cm när jag runkar men jag har fått den till 13,6 cm när jag är extra kåt. Den är dessutom 14,5 - 15 cm i omkrets längst ner vid roten och 13 cm i omkrets exakt under ollonet och jag vet inte, den verkar ändå vara ganska smal jämfört med mina vänner men jag är mest orolig över längden. Tror ni den kommer bli 14 cm lång när jag är fullvuxen? Det är allt jag begär, bara den växer 0,5 cm till så blir jag nöjd.
Tack så mkt
Kommer den bli 14 cm?
nog ingen fara. men venne
Är tjej så kan inte speciellt mycket om snoppar men jag kan bara säga dig att det är ingen tjej som kommer gå runt och säga att den var liten, det gör man bara inte, om man inte är fett omogen då men då spelar det ingen roll om den är 10 eller 20 cm, hon säger att den är liten ändå.
Sen handlar det mer om hur du använder den och det lär man ju sig, ingen är proffs första gången, och juste typ alla kukar i porrfilmer har dem gjort nått med, dem är inte så stora på riktigt:)
u dun goofed m8
Den kommer växa tills du är 18-20år och 13cm är helt normalt
http://www.expressen.se/halsoliv/halsa/ny-studie-sa-stor-ar-en-normal-penis/