Aviseringar
Rensa alla

Livet

Ämnesstartare

bara leva och dö

SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

amen!

amen[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

föröka sig och dö

SvaraCitera

Hur menar du? Vad allt liv har för syfte, eller vad man ska göra utav sitt eget liv när man nu ändå lever?

SvaraCitera

Livet är godtyckligt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge mig mer lounge facts.

SvaraCitera
Ämnesstartare

um

SvaraCitera
Ämnesstartare

meningen med livet är att skapa sin egen mening
livet är en gåva eftersom vi är fria att välja våran alldeles egna mening

amen [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

I huvudsak går det ut på att hålla sig varm och mätt, så att man kan hantera alla onödiga saker som kommer upp i hjärnan. Ungefär som att starta krig osv.

SvaraCitera

mindre rutin = mer liv så säger han/hon iaf

SvaraCitera

Som man kan jag konstatera att mitt liv helt och fullständigt går ut på att bilda olika former av slem. Samma gäller alla män, kvinnors uppgift är något annorlunda.

Eller så är jag lyckligt lottad och har jag den alldeles unika och särskilda uppgiften att arbeta, konsumera och underlätta för makterna genom normbildning och spridning av fullständigt normala värderingar och åsikter.

Eller så SPELAR DET INGEN SOM HELST ROLL!

Eller så är meningen med mitt liv att jag ska växa och svältfödd och dö av aids för att alternativ 2's funktion inte involverar att underlätta för min vidare existens.

Eller så spelar det fortfarande ingen roll, jag går och bygger en hydda i skogen och käkar svamp med några polare och sen röker vi en spliff. Häng på vettja.

Jag är förresten inte alls olycklig för att jag har en cynisk världsbild [smile]

SvaraCitera

Donald Duck:

Jag är förresten inte alls olycklig för att jag har en cynisk världsbild [smile]

Och det menar jag verkligen, jag är inte sarkastisk.

SvaraCitera