Man äter ihjäl sig och får ont i magen, hamnar på sjukhuset och får massa presenter av föräldrar och släkten, eller ger fan i livet och gör det som känns bäst
widediaper:
Man äter ihjäl sig och får ont i magen, hamnar på sjukhuset och får massa presenter av föräldrar och släkten, eller ger fan i livet och gör det som känns bäst
Skulle inte få nåt om jag försökte äta ihjäl mig ens haha typ ingen skulle bry sig ett dugg
M04:
Skulle inte få nåt om jag försökte äta ihjäl mig ens haha typ ingen skulle bry sig ett dugg
det vet man aldrig
widediaper:
Det där låter ultra gay not gonna lie
Ganja
Maymay:
Hamna på sjukhus delen
Det är väl mysigt, jag älskar sjukhuset, det är så jävla skönt där. Man sitter och chillar, släkten kommer, får massa fina presenter och god mat osv. Hella party
widediaper:
Det är väl mysigt, jag älskar sjukhuset, det är så jävla skönt där. Man sitter och chillar, släkten kommer, får massa fina presenter och god mat osv. Hella party
jahop
lyssna.
alla går igenom saker, alla har sina orsaker till varför dem mår dåligt. själv förlorade jag min första och största kärlek efter att han blivit mördad av sin pappa. jag blev psykiskt och fysiskt misshandlad på skolan och hemma. jag har en hemsk barndom och uppväxt, men jag överlevde. jag kanske försökte ta mitt liv ett flertal gånger, men till och med det överlevde jag. jag är mentalt stark och det är du också. ibland har jag ingen livsglädje och ibland tänker jag på mitt ex som gick bort och bara tänker på att dö, men jag gör det inte. jag fortsätter och kämpa och det borde du och alla ni som läser detta göra. livet har så mycket mer att erbjuda och snälla, ta det inte för givet. det finns alltid någon som älskar dig och nu säger jag inte bara för uppmuntrans skull. jag menar det. jag var också deprimerad och hade starka självmordstankar och hatade på mig själv, men efter tiden insåg jag hur jävla vacker jag är. alla går igenom saker, och det är inte dags för att ge upp än
om du saknar livsglädje, håll ut fortfarande. jag hade ingen heller men jag höll ut fortfarande. du förtjänar så mycket mer.
om du någonsin mår dåligt så finns jag här. du kan berätta precis allt för mig, jag lovar.
Hitta kärleken, kärlek gör dig glad
Du borde läsa min bok. Jag tror du kommer att tycka om den.
instantbook.se
titel: Män jagar, kvinnor blir jagade
Utöver det kan du googla de här orden, eller använda orden som sökord på youtube:
*redpill
*hypergamy
*mgtow