Aviseringar
Rensa alla

Ljud


Make Sweden Great Again:

Btw, JBL är ett bra märke. I vissa fall ett jävligt bra märke, i synnerhet på högtalare. ALLA världens stora artister använder just JBL både till monitorsystem och till PA-system dvs både till det högtalarsystem som ligger på scenen och som är riktade upp mot artisten som kontrollhögtalare liksom det stora gigantiska högtalarsystemet som är riktade ut mot publiken. Tumme upp

Bullshit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dindoonuffin:

Bullshit.

Bullshit själv


   
SvaraCitera

adamtensta:

Bullshit själv

De använder inte JBL, så fascisterna har fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dindoonuffin:

De använder inte JBL, så fascisterna har fel.

Nej du har fel! Idiot


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Bullshit.

Jag vet inte om du spelar dum eller är okunnig i största allmänhet eller möjligtvis att dina erfarenheter av liveartister sträcker sig till den alkoholiserade uteliggaren som sitter och plinkar på en hittegodsgitarr utanför din lokala Konsumaffär???  Skadeglädje

Troligen har du aldrig varit på någon större internationell konsert på Globen eller Tele2 Arena därför då borde du veta alla större artister på större arenor använder just - JBL monitorsystem och JBL PA-system!!!

När The Rolling Stones är ute på världsturné så fraktar de runt hela ljudanläggningen, instrument mm i/på 4 specialchartrade JumboJet och 32 stycket långtradare. Och vad tror du det är i ljudväg som står på scenen? Jo, just JBL monitorsystem och JBL PA-system!!!

Btw, PA-system är en förkortning för Public Address System dvs den ljudanläggning som just är avsedd för publiken.
Farsan och min farfar är nämligen i "branschen" så jag är uppfödd med och bland musiker. Glad

rolling-stones-jbl-pa-system.jpg

Hjärta  jag älskar din okunnighet  Hjärta

https://www.livedesignonline.com/jbl-professional-loudspeakers-power-beijing-olympics-fencing-hall-soon-to-be-national-convention


   
SvaraCitera
Miijaa

Jag brukar lyssna på musik genom min mobilhögtalare. 


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Jag vet inte om du spelar dum eller är okunnig i största allmänhet eller möjligtvis att dina erfarenheter av liveartister sträcker sig till den alkoholiserade uteliggaren som sitter och plinkar på en hittegodsgitarr utanför din lokala Konsumaffär???  Skadeglädje

Troligen har du aldrig varit på någon större internationell konsert på Globen eller Tele2 Arena därför då borde du veta alla större artister på större arenor använder just - JBL monitorsystem och JBL PA-system!!!

När The Rolling Stones är ute på världsturné så fraktar de runt hela ljudanläggningen, instrument mm i/på 4 specialchartrade JumboJet och 32 stycket långtradare. Och vad tror du det är i ljudväg som står på scenen? Jo, just JBL monitorsystem och JBL PA-system!!!

Btw, PA-system är en förkortning för Public Address System dvs den ljudanläggning som just är avsedd för publiken.
Farsan och min farfar är nämligen i "branschen" så jag är uppfödd mer musiker. Glad

rolling-stones-jbl-pa-system.jpg

Hjärta  jag älskar din okunnighet  Hjärta

Du hävdar att alla stora artister använder JBL. Metallica gör inte det. Dessutom använder många blues/rock gitarrister custombyggda pickups, förstärkare m m. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Du hävdar att alla stora artister använder JBL. Metallica gör inte det. Dessutom använder många blues/rock gitarrister custombyggda pickups, förstärkare m m. 

Självklart kan du hitta någon stor världsartist som INTE använder JBL på samma sätt som det finns någon enstaka person som inte använder en smartphone idag 2022. Jag är ex en av dom som förkastat smartphonen av vissa personliga orsaker.


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Självklart kan du hitta någon stor världsartist som INTE använder JBL på samma sätt som det finns någon enstaka person som inte använder en smartphone idag 2022. Jag är ex en av dom som förkastat smartphonen av vissa personliga orsaker.

Hitta betydelsen av climb-down.


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Hitta betydelsen av climb-down.

Har ingen aning om vad det betyder.


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Har ingen aning om vad det betyder.

Låt mig hjälpa stackars dig. Det är ju synd om dig.

https://www.dictionary.com/browse/climb--down


   
SvaraCitera
time
 time

Tråd rensad på OT och personangrepp. Skärpning! 


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Skeptisk  Vad är det du spelar??? Vinyl???  Mycket glad

Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Tråd rensad på OT och personangrepp. Skärpning! 

Sabotör!


   
SvaraCitera