Notifications
Clear all

Lockerz invite!

alex11
Topic starter

Hej. Jag vill tipsa om en sida där man ska tjäna poäng.
Och för dem poängen så kan man köpa olika saker som t.ex PS3, Macbooks, Xbox mm... Och för att tjäna poäng så behöver du bara logga in en gång per dag, skicka invites till olika personer och svara på dagens fråga. Och om du loggar in varje dag så får du 2 poäng. Samma med dagens fråga. Men om du har invitat 20 personer så blir du Z-listad. Det betyder att du dubblar poängen varje dag. Alltså 4 poäng för att logga in och 4 poän för dagens fråga.
Om du är osäker på att Lockerz lurar dej så kan du vara lugn. För du behöver inte skriva ditt kortnummer eller nåt sånt. Och om du går in på youtube så kan du se på olika videos där personer packar upp sina prylar ur en Lockerz-kartong.

Men du kan inte bara bli medlem på sidan utan du måste få en invite. Och om du skriver till mig på msn så kan du få en invite av mej.

En kompis till mig fick ett PS3 efter 2 månader ! Då var han inne på hemsidan 5 minuter varje dag.

Min msn : Difdinamit@hotmail.com

♀Hi
Our company (hotomo.com) is Large-sized China foreign trade companies. We sale cellphone, computer, TV, GPS,MP3 and Motorcycle and so on. We have our warehouse and shopping centers. we have very good price and credit. We will ensure our product 100% eligible. Hoping we can have long-time cooperation.

If you purchase the goods surpass 1000EUR; you will obtain 80EUR the product present.

We bsite: hotomo.com
25
Best regards.

ReplyQuote

Tråden raderad från Forum PLUS/Skola och Jobb

ReplyQuote