Jag har köpt löshår från tajmahal, som är äkta löshår med clips. Man får ju med 4 st träns. Och löshåret går liksom av precis vid tränset. Dom lossnar inte från tränset utan går av. Och jag har haft det i en vecka typ. Jag borstar det försiktigt varje gång.
Någon som vet vad man kan göra för att det inte ska hända, eller om det bara är sjukt dålig kvalite?
vänta tills ditt hår har växt ut så slipper du sådana problem
Mitt hår växer knappt och har världens tunnaste hår. Och detta har ingenting att göra med min fråga.
hade inget vettigare svar
Har aldrig haft, men vissa hårstrån kanske alltid åker av? Eller så är det dålig kvallite för det ska ju tåla att borstas osv vad jag vet. men det kanske också är normalt att vissa faller av som sagt. vet inte.
Men liksom efter en vecka och de har ramlat av skitmycket hår. Inte riktigt okej känner jag :/
eller så sluta man bara bära andra människors hår på kroppen. Då slipper man såna problem.
Vet inget om löshår men det där låter som dålig kvalitet.
Många av mina kompisar köper från Tajmahal (?) och tycker att dom har bra kvalité, färger och priser. Har inte hört att någon direkt klagat på att det lossnar hår? Du kan ju ringa dit och fråga om det är vanligt att hår lossnar och ifall du ev. kan få pengar tillbaka eller byta in det.
Dock hade jag samma problem med mitt hår som jag köpte från fannyhair.se. Men jag borstade håret så fort det blivit lite trassligt och tror också att jag gjorde ännu ett fel = tupperade! Jag tupperade alltid mitt hår innan jag satte i det (med clips) och efter att jag satt i det, så hade jag volym men efter ett tag så försvann den om jag inte använde sjukt mycket hårprodukter!
Tuppera hårförlängningar är som att bryta en regel. Håren lossnar från fästet och det blir otroligt slitet, just för att man inte blöter ner och använder balsam just där fästet sitter lika ofta som med sitt egna hår. Alltså får håret ingen "återhämtning".
Vet dock inte om du tupperar dina hårförlängningar, men kan vara så. Annars har jag nog inte svar på din fråga, tyvärr!
Jag tycker att du ska höra av dig till Tajmahal och ta diskussionen med dem. Om du whinar lite får du säkert pengarna tillbaka eller annan ersättning.