Mja inte när de är extrema. Det är snyggt om man har så att fransarna bli fylligare. Fast fail när de låstnar.
Bara på fest isåfall
Harpyja:
Mja inte när de är extrema. Det är snyggt om man har så att fransarna bli fylligare. Fast fail när de låstnar
tänkte ju ha max 2 mm längre än jag har nu 🙂
ohYEA_:
Bara på fest isåfall
funderar på att ha på skolavslutningen, är det slampigt?
Emmelipemmeli:
funderar på att ha på skolavslutningen, är det slampigt?
Beror på hur du är klädd då också.
ohYEA_:
Beror på hur du är klädd då också
alltså
vit klänning med asstora korallröda blommor, från vila
går typ tilll precis över knäna, och vita klackskor med massa smala remmar, kan ju fixa kort i morrn...
Emmelipemmeli:
alltså
vit klänning med asstora korallröda blommor, från vila
går typ tilll precis över knäna, och vita klackskor med massa smala remmar, kan ju fixa kort i morrn...
Nä, om det är sådär pretty o fint naturligt smink, snyggt hår osv så är det nog inga problem.
Sniggt som fan.
ohYEA_:
Nä, om det är sådär pretty o fint naturligt smink, snyggt hår osv så är det nog inga problem.
tänkte som mest använda nån beige ögonskugga, eller ingen alls, bara yttepyttelite blusher och mascara, det låter inte som om jag kommer se slampig ut va? bäst för mig
Emmelipemmeli:
tänkte som mest använda nån beige ögonskugga, eller ingen alls, bara yttepyttelite blusher och mascara, det låter inte som om jag kommer se slampig ut va? bäst för mig
nädå, bara de inte är massa stökiga färger som ser ut att vara helt i obalans osv. färg är ju såklart okej, me jo det låter fint. hade du tänkt vanliga ögonfransar?
ohYEA_:
hade du tänkt vanliga ögonfransar?
vanliga?
finns det ovanliga?
Emmelipemmeli:
vanliga?
finns det ovanliga?
ja så att de ser naturliga ut o inte 5 cm låna hårstrån med pärlor o diamanter
..är oftast fult
ohYEA_:
ja så att de ser naturliga ut o inte 5 cm låna hårstrån med pärlor o diamanter
så inga rosa med äkta överdrag av guld och 18 k diamant?
Dold text: så bra,m för det hade jag inte tänkt heller
Emmelipemmeli:
Dold text: så bra,m för det hade jag inte tänkt heller
Tråden låst på grund av inaktivitet