såg nyss en stor luftballong som krasha, ner, ner, ner, sen mot skogen, ser den ej mer. hoppas de e oskadda, but still, såg roligt ut. ha ha ha. kmr väl upp i aftonbladet snart.
lr aa, var väl ej så roligt undra vart de tog vägen iaf.
stackars d1 som satt i
Angelize:
r aa, var väl ej så roligt
hörde ju enda hit hur du skratta
Blivande_japan:
stackars d1 som satt i
d1? det var fleeeeera. många. de va en stor ballong.
Angelize:
d1? det var fleeeeera. många. de va en stor ballong.
ännu värre!!!
tänk om det hade varit den där saken på din avatar som kraschat, hade du skrattat då också eller?
kebu12:
tänk om det hade varit den där saken på din avatar som kraschat, hade du skrattat då också eller?
bra relevant frågeställning du tar upp mkt viktigt att fråga sej sj detta i en situation som den hära
tack för tillskot i tråden
Penstrokes:
bra relevant frågeställning du tar upp mkt viktigt att fråga sej sj detta i en situation som den hära
aa som en av dom mer säriösa på den här sidan, då käns det som min pliktt att stäla såna djupa alvarlliga frågor som dänna och föra en inttelekttuel disskusion i varje tråd
kebu12:
aa som en av dom mer säriösa på den här sidan, då käns det som min pliktt att stäla såna djupa alvarlliga frågor som dänna och föra en inttelekttuel disskusion i varje tråd
fö mågna svåra ord ska fråga papa va du sa
Penstrokes:
fö mågna svåra ord ska fråga papa va du sa
e du busig nu lr, e ju ja som e din pappa
har ont i min mage nu
men ej pga otäckt pga luftballong
utan mer pga en halv liter filmjölk landade i min mage ganska hastigt nyss
on topic tänkte jag säga detta: När jag var hos mammas morföräldrar när jag var mindre såg jag 23 luftballonger på samma kväll en gång. det kändes lite exotiskt.
kebu12:
e du busig nu lr, e ju ja som e din pappa
men vaa fn gör du här?! ååh
du sjämmer ut mej
Penstrokes:
men vaa fn gör du här?! ååh
du sjämmer ut mej
letar efter en ny styvmamma som kan vara min sexslav och sån ålder att hon kan vara din lekkamrat
och tråden. tatataaaaaaa: spårar! mina damer och herrar