Hjärtegull:
Gjorde du slut med någon?
Mjo, blev dumpad av mitt livs kärlek, eller vad man nu ska kalla honom. Idag är egentligen ingen bra dag, men det gjorde mig till en bättre person eftersom jag var djupt deprimerad under förhållandet. Samtidigt tyckte jag ju om honom väldigt mycket, och det har liksom aldrig gått över
smisk:
Mjo, blev dumpad av mitt livs kärlek, eller vad man nu ska kalla honom. Idag är egentligen ingen bra dag, men det gjorde mig till en bättre person eftersom jag var djupt deprimerad under förhållandet.
Man får försöka se det positiva, det man har lärt sig om sig själv osv.
smisk:
Samtidigt tyckte jag ju om honom väldigt mycket, och det har liksom aldrig gått över
Samma här, man får försöka omvandla det till något positivt. Om det är möjligt. Alltså typ vara glad för den tiden, även fast den är borta.
Hjärtegull:
Har det här året börjat bra då?
nä, sämsta året hittills sen '06. men man ska väl inte klaga, det kunde varit värre
22ndWolverine:
nä, sämsta året hittills sen '06.
hoppas det blir bättre!
Hjärtegull:
hoppas det blir bättre!
tnx det hoppas jag med
2010 var ett grymt bra år. Gjorde mig av med destruktiva relationer och växte som person något enormt. Den andra halvan av året var bäst.
Hoppas på att 2011 ska bli ännu bättre, tar ju studenten och så. Men just nu känner jag mig inte så entusiastisk över det, oroar mig för min framtid och annat smått och gott.
Hjärtegull:
Är det något år som ni minns extra mycket? Då något speciellt hände osv
2010 Dumpade flickvän och skaffade ett liv. Typ.
2010 var riktigt fint. Förstår inte varför. Men kan bero på att det var typ den bästa sommaren någonsin.
Ett annat själ kan vara vissa personer.
2006 var bäst. gick i 8an, hade jättefina vänner, hade en asfin sommar.
2008 var nog värst. vårterminen i ettan och höstterminen i tvåan. hatade min klass och var så äckligt olyckligt kär.