Jag låter aldrig killen gå ner på mig om jag inte precis har duschat och luktar friskt och fräscht down there. Jag ser det som en självklarhet att alltid va ren och hålla sin intimhygien bra. Men så är det tydligen inte för alla. Hade den här diskussionen med några tjej kompisar och de tyckte jag överdrev med att hålla mig ren där nere. Min kompis sa att et räcker med at tvätta sig där nere varannan dag och ändå va fräsch jag vet inte riktigt men jag tycker de lät lite äckligt. Jag håller mig fräcsh och luktfri där nere typ fram till kvällen om jag tvättat mig på morgonen. Har själv gett oralsex till tjejer som luktat riktigt jävla skarrigt där nere och hållt på att spy...så jag vill bara veta hur tjejer håller sig fräsha.
Frågor till tjejer:
1. Hur ofta tvättar ni er där nere, utöver de gånger ni duschar hela kroppen?
2. När låter ni inte er partner gå ner på er pga lukt och ofräsch känsla, asså hur lång tid har det då gått sen ni tvättade er sist?
3. Hur lång tid tar det mellan tvätt till lukt börjar uppstå?
Frågor till killar:
1. Har ni varit med om att en tjej luktat riktigt dåligt där nere någongång?
2. Skulle ni fortsatt ge oralsex om er partner luktade lite dåligt?
1. Hur ofta tvättar ni er där nere, utöver de gånger ni duschar hela kroppen? -duschar ju varje dag, så passar väl på då
2. När låter ni inte er partner gå ner på er pga lukt och ofräsch känsla, asså hur lång tid har det då gått sen ni tvättade er sist? -jag tycker inte så mycket om att få oralsex, och tycker bara att det börjar lukta skumt då killen kommit i mig, annars hinner jag väl tvätta bort det
3. Hur lång tid tar det mellan tvätt till lukt börjar uppstå? -aldrig kollat, som sagt, beror på om jag har sex eller inte(y)
hetingensjälv:
2. Skulle ni fortsatt ge oralsex om er partner luktade lite dåligt?
haha skulle du ge det om killen gjorde det eller ? tänk så istället , tror killarna är likadana
1. Dushar varje dag nästan, så aldrig.
2. Händer inte särskilt ofta. Brukar inte lukta äckligt heller, och min partner tycker att det luktar jättegott ^^
3. beror väl på omständigheterna.
lemuu:
tror killarna är likadana
killar är intelikadana, hello!
010807:
killar är intelikadana, hello!
om tjejen luktar skit mellan benen tror jag inte nån vill va där som har vett i huvudet iaf
lemuu:
om tjejen luktar skit mellan benen tror jag inte nån vill va där som har vett i huvudet iaf
men ofta man som brud vill ha sex om man luktar skit där nere? nä skulle inte tro det liksom, venne hur du gör men japp. men luktar det lite så whatever
010807:
venne hur du gör men japp.
haha nej såklart inte men öhm ..
orka ens dra till sin pojkvän om man luktar skit
man ska ju iaf inte tvätta sej där mer än en gång om dagen har jag hört, annars ändras ph värdet och shit och man kan också få svamp
Dagens hygien är överdriven. Man behöver inte tvätta sig så ofta. På min farmors tid badade man kanske varannan vecka och däremellan tvättade man av sig med tvättlapp. Överdriven hygien förstör kroppen och slösar naturresurser.
Tråden låst på grund av inaktivitet