sister:
1. jag ska till London snart
2. och jag är en mycket fattig kvinna
aha... jo men jag tycker att du antingen försöker sälja massa annat, eller så säljer du biljetten och drar till way out west!
skulle förvåna mig om hon inte dök upp.
sister:
Indeed.
Ja. Så varför vill du sälja?
sister:
Finns det verkligen folk som köper konsertbiljetter över tradera? Jag har en som är intresserad nu, han är redo för att pröjsa 450kr (orginalpris: 380 kr). Värt det (eller ska jag ta det på tradera)?
Tydligen http://www.tradera.com/Konserter-c3_251401?search=biljett.
Du gör som du vill förstås.
sälj den till henne tkr jag
Les voleurs:
way out west!
Mm... kanske.
stereo total:
Så varför vill du sälja
Behöver pengarna, till London! Är så fantasilös att jag inte kom på något bättre att sälja, tänkte att "Lykke Li har jag ju trots allt sett en gång".. plus, att jag har en som är villig att pröjsa.
sister:
Behöver pengarna, till London! Är så fantasilös att jag inte kom på något bättre att sälja, tänkte att "Lykke Li har jag ju trots allt sett en gång".. plus, att jag har en som är villig att pröjsa.
Hm. Tycker inte att du ska sälja. Men förstår att du funderar.
Panta burkar istället? :s
sälj henne
ps vad är grejen med lykke li har inte fattat
stereo total:
Panta burkar istället?
Du har rätt. Jag borde först se om jag kan samla ihop pengar på andra sätt .. typ baka och sälja eller lägga upp grejer på tradera? Och sälja biljetten i absolut nödfall.
internet:
lykke li har inte fattat
Fattade inte heller grejen med Lykke Li innan jag såg henne live. LL är en liveartist, måste ses och upplevas live, i spotify är hon inget att ha
sälj pga:
internet:
ps vad är grejen med lykke li har inte fattat
sister:
Du har rätt. Jag borde först se om jag kan samla ihop pengar på andra sätt .. typ baka och sälja eller lägga upp grejer på tradera? Och sälja biljetten i absolut nödfall.
Jag hoppas att du lyckas lösa det här smärtfritt.
sister:
LL är en liveartist, måste ses och upplevas live, i spotify är hon inget att ha
ll cool j, hata spotify
nej, men varför? hon ä ju bra