Notifications
Clear all

[mad][mad][mad]

vhfaj:

vågar inte ha åsikter

Ser du verkligen inte att det inte handlar om att våga och inte våga? Så du menar att alla som inte tycker på samma sätt som dig är fega och vågar inte tycka annat? Eller vadå? För det är i princip vad du säger, och det är inte första gången du på ett eller annat sätt antyder det.

Är vi hjärntvättade? Eller är det du som försöker hjärntvätta oss till att dela dina åsikter?

vhfaj:

Feminismen grundas på rättvisa, en helt onaturlig rättvisa som inte existerar.

Människan gör framsteg och utvecklas, detta är 2010 - inte 1500-talet, hur mycket du än önskar att det hade varit det.

kosjka:

är lobotomiserad...

Aren't we all[love]

vhfaj:

så är du korkad och har bara fel

Korkad? Ja, kanske, antagligen, men fel? Det är en sak att säga "din åsikt är fel, du tycker fel fel fel, helt fel" samt att påstå att ens egen åsikt alltid är sanningen och en helt annan sak att säga "ok, du tycker så, men jag håller inte med" samt att bara inte hålla med om vad en person tycker.

Att säga att någon som inte håller med en själv om något eller delar ens åsikt har fel är korkat - då har man gett sig in i en lek man inte kan tåla, det har du flera gånger visat genom att mer eller mindre idiotförklara alla som inte håller med dig eller tycker på samma sätt som dig genom att gapa "hive mind" och att vi är hjärntvättade.

Ta tex. bara din lolicon-tråd (alltså den om huruvida det är lagligt eller ej). Flera personer citerade lagstiftningen - vilket egentligen var vad tråden handlade om från början (eller hur?), men du envisades ändå med att det inte är olagligt. Diskussion "utbröt", och du fortsatte med o tycka att alla som inte höll med dig hade/tyckte fel.

I just det fallet var det svart på vitt - för i det fallet handlade det om det var lagligt eller ej. Och flera påpekade för dig att det enligt svensk lagstiftning ej är lagligt. Men du bara ignorerade det och fortsatte med din "agenda" eller vad man ska kalla det.

Jag är övertygad om att jag egentligen kastar bort min tid, eftersom det nog aldrig kommer att gå att få dig att förstå vad som är fel med att säga att andras åsikter är fel, och att ens egna åsikt är sanningen, men samtidigt har jag iallafall för tillfället inget bättre för mig. Och har jag det kommer bara svaret senare istället - när jag har tid.

Förstår du inte att det är i princip det du gör? Ok, du gör det väl på ett subtilt och kanske lite "snyggt" sätt, men när det kommer till kritan så är det mer eller mindre så att du ser din åsikt som sanningen och att alla andra är hjärntvättade. Det hoppas jag att du kommer inse - oavsett om det är om några veckor eller om några år, så hoppas jag för din skull att du kommer inse det och ändra på din attityd vad gäller andras åsikter som skiljer sig från din.

ReplyQuote
oktan

Irriterande när folk skriver in engelska ord i svenska meningar.

ReplyQuote

ÄR SÅ JÄVLA KÅT, VILL KNULLA! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

ReplyQuote

Slumpartad:

Nya msn är fult osv.

Håller med om detta, fruktansvärt! [mad]

ReplyQuote

Det här jävla vädret... några plusgrader och regn[mad]Snön ska ju ffs få bestå[mad][mad][mad]

ReplyQuote

Geigerzähler:

Håller med om detta, fruktansvärt! [mad]

Sitter äntligen vid min dator igen med normalt msn [love]

ReplyQuote

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=298277

tar ut min aggression på den här tråden. [mad][mad][mad]

ReplyQuote

Jag vill kastrera karlar som runkar sin internetkuk och tränger in kvinnor i äckliga ideal. [mad][mad][mad] (Lol, egentligen vill jag bara behandla dem som de behandlar kvinnor, men jag tror det skulle vara för mycket tortyr för dem)

Storchen84:

Jag hatar nya MSN mest för att man inte kan välja vad man ska heta utan man måste heta det för- och efternamn (eftersom man ju inte kan tvingas till att fylla i sitt korrekta för- och efternamn) som man fyller i på "sidan".

Jag med! Jag hatade den så mycket att jag avinstallerade det och tankade hem en piratad version av den tidigare Live Messenger. Som suger för att den är engelsk och inte kan länka. Och jag kan inte lägga in egna smileys på den heller. Men det är fortfarande bättre.

ReplyQuote

är jävligt stressad och hungrig.

ReplyQuote

HAR FLOTTIGT HÅR + HUVUDVÄRK [mad]

ReplyQuote

[mad][mad][mad]WIENERBRÖÖÖÖÖD[mad][mad][mad]smulas i tusentals bitar överallt och smakar papp - förutom krämen i mitten, men den är inte värd det[mad]

ReplyQuote

Rejmond D Röjter:

Jag drömmer om den dagen jag kan krossa alla människor som förargat mig.

me too..

Storchen84:

Dom dras väl till diverse forum eftersom dom vet att dom är mycket "friare" på internet och riskerar dessutom inte att bli halvt ihjälslagna för sina åsikter och sitt spridande av sitt budskap

säkerligen ja..

ReplyQuote

tråkig tråd

ReplyQuote