Aviseringar
Rensa alla

människor...


Ämnesstartare

Tja!Tardig
Asså på allvar människor hur tänker dom, ingen fattar ju nånting alla e korkade...
För asså vafan lärarna skiter i om nån e elak mot någon, alla jävlar felkönar en hela jävla tiden, alla hatar mig irl eller hatar min livsstil eller musiksmak, alla håller på att tjata om mitt insta namn hela tiden och jag känner bara för att slå till nån...
Hjälp mig för fan!


   
Citera
Ämnesetiketter

Mitt råd: slå till någon om du känner för det
Gå efter dina känslor och låt inte drömmar stanna vid just drömmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schalke04:
Mitt råd: slå till någon om du känner för det
Gå efter dina känslor och låt inte drömmar stanna vid just drömmar

Fast det blir ju inte bra att slå nån


   
SvaraCitera

Schalke04:
Mitt råd: slå till någon om du känner för det
Gå efter dina känslor och låt inte drömmar stanna vid just drömmar

Wow vilket bra tips. Nu ska jag slå till alla bara för att dem inte håller med mig, nu kan äntligen all världens problem lösas. (ironi)
Nä men seriöst vad fan är det för stil?


   
SvaraCitera

Att folk ''felkönar'' dig är ju för att du är biologiskt en tjej bara att du identifierar dig som en kille, där ligger skillnaden.

Det är ingen som varken hatar dig eller din livsstil och vad du nu tycker om enbart för att de ''felkönar'' dig, ingen är elak de säger bara som det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Att folk ''felkönar'' dig är ju för att du är biologiskt en tjej bara att du identifierar dig som en kille, där ligger skillnaden.

Ok jag e en kille och har alldrig vart tjej


   
SvaraCitera

pommes045:

Ok jag e en kille och har alldrig vart tjej

Tillbaka till ruta 1 -.- Nä du har aldrig identifierat dig som tjej nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Tillbaka till ruta 1 -.- Nä du har aldrig identifierat dig som tjej nej.

Jo men jag har haft fel om mig själv, det e samhällets cisnormer som gjort att jag trött fel om vem jag e


   
SvaraCitera

pommes045:

Jo men jag har haft fel om mig själv, det e samhällets cisnormer som gjort att jag trött fel om vem jag e

Nä, det handlar om vad du är biologiskt men det vill du envetet inte ta till dig. Om du är ''homo'', jag sätter citattecken på homo pga det fall där en person identifierar sig som motsatt som kön men innehar detsamma men personen gillar ''samma'' kön.
Få bryr sig seriöst om någon är ''utanför ramen'' för vad som är normalt ''enligt'' majoritetsbefolkningen. Att vara cis är inget krav från alla.
Allt jag säger flyger bara över huvudet på dig för du vill ju inte ta in att: Folk Kallar Dig För Tjej För Att Du Har En Fucking Vagina Och Byter Om Med Tjejerna Som Du Ska Göra.
OCh säg inte till mig att: ''jag ska ju egentligen duscha hos i killarnas omklädningsrum'' då är det bättre att du har en egen dusch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Nä, det handlar om vad du är biologiskt men det vill du envetet inte ta till dig. Om du är ''homo'', jag sätter citattecken på homo pga det fall där en person identifierar sig som motsatt som kön men innehar detsamma men personen gillar ''samma'' kön.
Få bryr sig seriöst om någon är ''utanför ramen'' för vad som är normalt ''enligt'' majoritetsbefolkningen. Att vara cis är inget krav från alla.
Allt jag säger flyger bara över huvudet på dig för du vill ju inte ta in att: Folk Kallar Dig För Tjej För Att Du Har En Fucking Vagina Och Byter Om Med Tjejerna Som Du Ska Göra.
OCh säg inte till mig att: ''jag ska ju egentligen duscha hos i killarnas omklädningsrum'' då är det bättre att du har en egen dusch.

Och det e bättre om du håller käften nu istället för att du tror att du kan allting om hur det e att va transperson


   
SvaraCitera

pommes045:

Och det e bättre om du håller käften nu istället för att du tror att du kan allting om hur det e att va transperson

Nämen oj, värst vad stor i mun du blev helt plötsligt. Jag har precis aldrig någonsin påstått att jag kan allt om transpersoner, du har bara inget att säga så du tycker att jag ska hålla käften så du blir av med mig, så gulligt.


   
SvaraCitera

hörrni tona ner otrevligheten lite. fortsätter ni i samma takt riskerar det att bli konsekvenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
hörrni tona ner otrevligheten lite. fortsätter ni i samma takt riskerar det att bli konsekvenser.

Inte jag som gjort nåt ju


   
SvaraCitera

Du har inte ens gått ut så sluta klaga på att de fucking ''felkönar dig'' de vet ju inte ens att du blir ''felkönad'' XP


   
SvaraCitera

Förlåt. Jag ska bättra mig.


   
SvaraCitera