019linnea:
kan du tänka dig att många ville väl, rättat och anpassat sig om du var tydligare med hur du vill identifieras?
Jag har skrivit flera gånger "jag e kille" vet inte om det e så otydligt
Varför iggar alla mig hela tiden
pommes045:
Det får du väll fråga dom jag kan ju inte veta vad de e som gör det svårt för dom att fatta saker
pommes045:
Jag har skrivit flera gånger "jag e kille" vet inte om det e så otydligt
det är otydligt för de människorna du möter i verkligheten. tror att många skulle stötta och visa kärlek bara de fick ett muntligt förtydligande, eller om du vill fråga varför de har svårt för att fatta så ställ de frågorna. bevisligen kan det vara nödvändigt!
019linnea:
det är otydligt för de människorna du möter i verkligheten. tror att många skulle stötta och visa kärlek bara de fick ett muntligt förtydligande, eller om du vill fråga varför de har svårt för att fatta så ställ de frågorna. bevisligen kan det vara nödvändigt!
Ja men jag har ju inte kommit ut än
Vad är det behöver hjätp? Är det du ska knulla med tjejer och inte att det vill?
019linnea:
det gäller att våga, tror på dig!
Det gäller att våga komma ut med nåt om sig själv som kan göra att alla man gillar börjat hata en
pommes045:
Fast har du nån gång behövt säga vilket kön du har för att folk inte vet
Fast jag har en kropp som stämmer överäns med mitt kön. Du kan inte kalla folk idioter när ALLA redan vet vad för namn den kroppstypen har. Sedan om du vill benämna dig med namnet från den andrakroppstypen så får du berätta det för folk.
Kalleko:
Fast jag har en kropp som stämmer överäns med mitt kön. Du kan inte kalla folk idioter när ALLA redan vet vad för namn den kroppstypen har. Sedan om du vill benämna dig med namnet från den andrakroppstypen så får du berätta det för folk.
Nej det ska man inte behöva
Kalleko:
Fast nu är det så det är även fast du inte gillar det.
Behöver ont va transfobiskt