Aviseringar
Rensa alla

Magrutor

ProX
 ProX

Jag är 14, 176 och väger ca 70 kg(fyller 15 i augusti).
Jag spelar hockey 6 dagar i veckan. Gymmar innan varje träning.
Och det enda jag kör är benböj med skivstång. Men tränar hela magen med benböj också. Och jag har 6pack också. Men mar får en riktigt ful
nacke av stången. Så en stång är bra val tycker jag.

SvaraCitera

Viktigaste av allt för att få en skysst tvättbräda är att man har lite underhudsfett. Jag vet ett par personer som inte träna men har ett litet sixpack bara för dom har så lite fett på kroppen. men dom blir juh snyggare om du tränar

Magen ska tränas som resten av kroppen på gymmet av överbelastning. Jag anser att 100 situps varje kväll är liksom bara att spola. alldels för många och för lätt vikt (för mig iaf). kör magen tungt mindre gånger. tex en övning jag bevisat har fått resultat av är faktiskt en tv shop favorit typ. alltså det där lilla hjulet med två hantag när man är nere på knä och faller framåt sen finns det en fjäder i den där som gör det lättare att komma tillbaka. nu handlar jag inte från tv shop så istället tog jag bara en liten stång på gymmet med två små vikter (hjul) och gör samma sak vilket blir tyngre (ingen returfjäder). en annan grej som tar på magen är crunshes (stavning?). http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=125 där har ni en hyffsad beskrivning. Det tar ganska bra efter ett tag. http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=126 den där övningen är rätt bra också tkr jag. ja listan kan göras lång.

SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som vet ungefär vilken procent kroppsfett man ser riktigt hård ut? jag ligger väl på ca 17-18 %, men vill gå ner till kanske 13% räcker det eller måste jag gå ner ännu mer?

jag tror träningen jag kör funkar bra.. själva musklerna finns ju där, för magrutorna syns om jag spänner, i rätt ljus eller efter träning, men jag vill bli riktigt fit och det är nog det som jag skulle behöva mest tips på. hur jag kan gå ner i fettprocent utan att förlora muskler...

SvaraCitera

P3RNILLA:

jag vill inte höra era åsikter, jag vill ha tips och ren fakta

[love][zzz]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Butterscotch:

P3RNILLA: jag vill inte höra era åsikter, jag vill ha tips och ren fakta

din jaevel! jag skall osthyvla dig tills du ger mig 10 kronor!

SvaraCitera
Ämnesstartare

knorrisän:

Du väger ju för myckeet! För att magrutorna ska synas

hur vet du det? muskler väger mer en fett, right?

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera