Aviseringar
Rensa alla

mamma säger..

Ämnesstartare

hoppas att du o din mamma dör en långsam smärtfull död.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

hoppas att du o din mamma dör en långsam smärtfull död.

vad har du för problem ?

SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

eftersom de hatar kristna tron Gud+kvinnor är inte helt insatt men nått sånt är de

VARFÖR LÄSER DU INTE PÅ OM DIN ÄLSKADES RELIGION OM NI HÅLLIT KONTAKTEN I TVÅ FUCKING ÅR

Är inget fel på att ha partners från andra religioner, bara man förstår och respekterar varandra (som i alla relationer).

SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

VARFÖR LÄSER DU INTE PÅ OM DIN ÄLSKADES RELIGION OM NI HÅLLIT KONTAKTEN I TVÅ FUCKING ÅR

Är inget fel på att ha partners från andra religioner, bara man förstår och respekterar varandra (som i alla relationer).

därför att jag bryr mig inte om vad han har för religion, jag tycker om honom som han är..

SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

vad har du för problem ?

är muslim ohar pms. [smile] gissa resten lixåm

SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

därför att jag bryr mig inte om vad han har för religion, jag tycker om honom som han är..

men säg inte massa retarderade grejer om hans "religion" då, det du säger är ju bara vad vissa muslimhatare tror om muslimer. för att få din mor att ändra sig kanske du behöver få henne att förstå hur troende muslimer är. Deras religion har inget med våld eller vriden kvinnosyn att göra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

är muslim ohar pms. [smile] gissa resten lixåm

okej. jag har inte sagt att jag är emot muslimer, jag bryr mig faktiskt inte om vad människor har för tro, de får tro på vad de vill.. och du borde inte skicka massa sidor om muslimer om du själv är muslim, för då vet du hur den religionen är o då kan du ju bara skriva hur det är eftersom du själv är muslim.,.. och det finns tabletter på apoteket mot pms[smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

men säg inte massa retarderade grejer om hans "religion" då, det du säger är ju bara vad vissa muslimhatare tror om muslimer. för att få din mor att ändra sig kanske du behöver få henne att förstå hur troende muslimer är. Deras religion har inget med våld eller vriden kvinnosyn att göra.

okej ja ber om ursäkt. ja ska läsa på.

SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

whooo

mm, fast han bodde i sthlm och fick inte åka dit när jag var mindre, weller får inte nu heler men:P

SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

mm, fast han bodde i sthlm och fick inte åka dit när jag var mindre, weller får inte nu heler men:P

aha [badgrin]

SvaraCitera
Ämnesstartare

visst, vill du tvingas gå omkring i burka, ja då är det väl bara att satsa på honom[confused]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

visst, vill du tvingas gå omkring i burka, ja då är det väl bara att satsa på honom

nä du, jag tänker inte ha på mig någon burka. och jag tror inte att han vill de heller..[smile] tror inte att han har de behovet av av att jag ska ha det..rolleyes] tänker inte ha på mig någon burka..eftersom jag inte är muslim.

SvaraCitera