Jag har haft panikångest i perioder, men sen går det över efter ett tag och jag lever på. Liksom tänker ingenting på livet, skolan, vänner osv.
Men nu börjar jag tänka rätt mycket på livet, liksom när jag skall jag få en flickvän? hur fan ska det gå på gymnasiet? kommer svimma första dagen. Vad tycker mina vänner om mig egentligen? är jag för ful för flickvän? osv.
Det mesta känns så jävla jobbigt just nu och jag vill inte öppna mig för mina föräldrar.
Gymnasiet är värst, jag vet ärligt inte hur jag ska klara första dagen. Inte känna en kotte, inte hitta, inte våga prata, inte nånting. 🙁
sluta panikångesta
Sharpen:
Gymnasiet är värst
får ångest av det med.
man vänjer sig
Tror du behöver lugna ner dig lite, doughboy. Andas, räkna till tio, drick ett glas vatten.
vem mår inte dåligt?
ti-92:
får ångest av det med.
du är ju redan 16= gymnasiet.
Woodcat:
Tror du behöver lugna ner dig lite, doughboy. Andas, räkna till tio, drick ett glas vatten.
Spelar ju ingen roll, gymnasiet kommer snart ändå.
Kommer bara deppa hemma hela sommarlovet, är skitledsen. Vill inte börja
Sharpen:
du är ju redan 16= gymnasiet.
går IV
ti-92:
går IV
då går du ju på gymnasiet.
Sharpen:
då går du ju på gymnasiet.
Iv programet gäller bara ett år, måste få G i matte.
Sharpen:
Gymnasiet är värst, jag vet ärligt inte hur jag ska klara första dagen. Inte känna en kotte, inte hitta, inte våga prata, inte nånting. 🙁
Så var det för mig och antagligen många andra också. Det brukar oftast bli bra Och det kanske är bra att du inte känner någon? Börja om på nytt liksom, ingen vet ju hur du har vart som person innan. Så tvinga dig själv att prata med folk och våga vara frammåt Töntig och predikande jag var nu, men wtf. Lycka till det blir säkert asbra med det mesta
ti-92:
vilket sammanträffande. ):
ti-92:
jo men du har ju redan börjat på gymnasieskolan, sett hela skolan, bekantat dig osv.
tame:
Och det kanske är bra att du inte känner någon? Börja om på nytt liksom, ingen vet ju hur du har vart som person innan
Jo, på ett sätt. Sedan kommer jag ju vara totalt onervös om jag började i samma klass som min bästa vän.
men jaja.
Prata med ett syskon, inte lika påfrestande som föräldrar och närmre än kompisar. Syskon är
Sharpen:
jo men du har ju redan börjat på gymnasieskolan, sett hela skolan, bekantat dig osv.
jag ska börja i en ny skola nu. jag ska ju söka på nytt, jag måste ju ha en utbildning.