Sharpen:
Men nu börjar jag tänka rätt mycket på livet, liksom när jag skall jag få en flickvän? hur fan ska det gå på gymnasiet? kommer svimma första dagen. Vad tycker mina vänner om mig egentligen? är jag för ful för flickvän? osv.
Bra att du tog upp det. Önskar jag hade tillgång till internet när jag gick på gymnasiet.
Enlgitmig en vitigperiod.Du kan ta rebvansch för misslycakt högstadie.
Idag mår jag ibland bra, ibland dåligt.. härligt med sår som rivs upp...
Sharpen:
Sant, får försöka. Om jag ens vågar gå dit.
Klart att du gör! Jag fick åka en timme och en kvart bort till en stad jag aldrig hade varit i och hitta skolan, hitta aulan. Var nästan så att jag vände och tog bussen hem Men jag frågade om vägen och sen blev det bra 🙂
Sharpen:
Kurator känns så överdrivet.
Kurator är om något inte överdrivet om du inte mår bra.
Lounge Act:
Kurator är om något inte överdrivet om du inte mår bra.
Men sånt liiiitet problem kanske? Oroar mig nu, tänk hur det blir sen :s
tame:
Jag fick åka en timme och en kvart bort till en stad jag aldrig hade varit i och hitta skolan, hitta aulan.
Shit, marddröm ^^ tur att det gick bra för dig
Sharpen:
Men sånt liiiitet problem kanske? Oroar mig nu, tänk hur det blir sen :s
Kuratorer finns där för om du vill prata.
Lounge Act:
Kuratorer finns där för om du vill prata.
Mjo jag får se. Känns ite som om jag gör det större då,
Sharpen:
Mjo jag får se. Känns ite som om jag gör det större då,
Går det att göra större än vad du redan gjort?
Lounge Act:
Går det att göra större än vad du redan gjort?
går det väl, ibland känns det bra. Ser positiva sidor, ibland suger det.
Sharpen:
går det väl, ibland känns det bra. Ser positiva sidor, ibland suger det.
Aja. Tror i alla fall på det med att gå till en kurator och prata ut. Även om man river upp det lite mer, så kanske hjälpen gör att problemen blir mindre. Upp till dig.
Lounge Act:
Aja. Tror i alla fall på det med att gå till en kurator och prata ut. Även om man river upp det lite mer, så kanske hjälpen gör att problemen blir mindre. Upp till dig.
Skall tänka på det, blir det värre går jag solklart.
Sharpen:
Skall tänka på det, blir det värre går jag solklart.
hmm, har inte läst igenom tråden, men kan bara säga att allt är normalt. Precis vad du känner har någon innan dig också känt och känner numed. Precis allt. Jag tänkte som dig innan jag träffade killar. Jag kunde verkligen inte tänka mig att någon skulle vilja ha MIG, men allt löser sig, det gör verkligen det. Känns kanske som ett hån nu eller hugg i magen vad vet jag. men det är så, allt löser sig. Jag får fan intala mig det nu med. Jag kommer hitta någon att gifta mig med osv osv. Alla tänker såhär, någongång.
Lounge Act:
Tråden låst på grund av inaktivitet