Jag visste inte riktigt i vilken kategori mitt problem skulle finnas med i, chansar på "problem & motgångar"
Det är så att jag har haft rätt så många mardrömmar senaste tiden.
Senaste drömmen handlade om att jag gjorde slut med min pojkvän, för att han ljög för mig och svek mig. Jag kände mig fri men ändå fattades något inom mig. Blev tacksam över att det bara var en dröm och var förvirrad när jag vaknade.
Vi har varit tillsammans i lite mer än 1 år nu och han har aldrig bedragit mig men får någon konstig känsla av att han döljer något för mig, ibland. Det känns inte som att han är otrogen. Han är inte den flörtiga killen men jag får bara en konstig känsla ibland.
Jag har drömt om att han ljugit för mig flera gånger eller att vi har bråkat. Minns knappt att jag drömt en kärleksfull dröm om honom. Blir alltid lika förvirrad och ibland ledsen när jag vaknar ur dom drömmarna
Vet inte vem jag ska prata med det här om, lite pinsamt. Är det normalt eller borde jag drömma lyckliga drömmar där han är min hjälte.
Kanske bara jag som är onormal...
El1n:
men jag får bara en konstig känsla ibland.
Ta upp det med honom, det finns kanske något som han inte vågar berätta för dig. Det behöver inte vara något dåligt som otrohet.
Jag drömde att min flickvän var otrogen mot mig inatt. Det var väldigt obehagligt, jag kan nästan alltid förstå att en dröm är just en dröm, men inte inatt. Det var så hemskt när jag vaknade, men väldigt skönt när jag förstod att det bara var en mardröm. Jag blev så lättad att jag spenderade en timme med att ligga och titta på henne när hon sov, det kändes så skönt att veta att hon aldrig kommer att göra mig något ont.
Så drömmar behöver kanske inte alltid betyda att nånting är fel, du kanske helt enkelt är rädd för att något ska gå fel och att du på något sätt ska förlora din pojkvän.
El1n:
Minns knappt att jag drömt en kärleksfull dröm om honom
El1n:
. Är det normalt eller borde jag drömma lyckliga drömmar där han är min hjälte.
Eh,jag har bara drömt en gång att min bästa vän är snäll mot mig på två år, resterande gånger har han varit elak allmänt och den senaste inatt så slog han mig med en slägga i en spökstad.varför lägga vikt vid drömmar?drömmar har inget med verkligheten att göra,för om d hade d så hade man istället för exorsism borstat tänderna med en speciell tandkräm för att få ut onda andar om man ska lita på mina drömmar.
Jag hde likadana drömmar.
Han var otrogen två gånger visade det sig och dupmade mig.
Tråden låst på grund av inaktivitet