Mitt marsvin, på 15 veckor, darrar när jag klappar honom. Inte lix jätte mycket, men ett svagt darrande. jag vet inte riktigt om han gillar det eller inte, men han pratar liksom med mig och ser avslappnad ut.
Är darrandet bra eller dåligt? ;/
hejjagheterbengt:
men han pratar liksom med mig och ser avslappnad ut.
Är nog normalt Folk brukar darra när jag rör vid dem också, men de säger bara samma sak hela tiden, blir inte så mycket pratande du nämnde. "hjälp, sluta" är väl det vanligaste
Intressant.
Tickstart:
Är nog normalt Folk brukar darra när jag rör vid dem också, men de säger bara samma sak hela tiden, blir inte så mycket pratande du nämnde. "hjälp, sluta" är väl det vanligaste
Ser inget onormalt med det där
Kurrar han samtidigt? I sådana fall "spinner" han mest troligt, med samma betydelse som när en katt spinner alltså.
Är det en skinny så är det fullt normalt då de alltid darrar vid beröring.
hejjagheterbengt:
Mitt marsvin, på 15 veckor, darrar när jag klappar honom. Inte lix jätte mycket, men ett svagt darrande. jag vet inte riktigt om han gillar det eller inte, men han pratar liksom med mig och ser avslappnad ut.
Är darrandet bra eller dåligt? ;/
Kanske är den helt enkelt liten och rädd. Har du vant den vid sin bur och miljön ordentligt? Den fryser itne elelr så?
Tror att den får bra vibrationer
Tråden låst på grund av inaktivitet