Jerk med rice & peas
Mar Jasha
Gumbo
Lasagne
Mulligatawny
Baconlåda
Potatissallad och rostbiff eller skinka, avokado, ägg.
Levande bläckfisk och lite sånt sen man var i japan längtar tills jag ska dit igen
Skåneärbäst:
Levande bläckfisk och lite sånt sen man var i japan längtar tills jag ska dit igen
Levande asså att den typ simmar runt på tallriken medan man äter dens armar osv??? Tkr grillad/friterad bläckfisk e gott men aldrig hört talas om levande
SthlmsBruden;)):
Levande asså att den typ simmar runt på tallriken medan man äter dens armar osv??? Tkr grillad/friterad bläckfisk e gott men aldrig hört talas om levande
*friterad fiskfilé*
SthlmsBruden;)):
Levande asså att den typ simmar runt på tallriken medan man äter dens armar osv??? Tkr grillad/friterad bläckfisk e gott men aldrig hört talas om levandeden är inte riktigt levande kocken skär av armarna och sätter en sås på den som gör så den rör på sig så den "lever"
Trevlig-Snubbe:
Jag gillar hur du tänker!
Men baconlåda vet jag inte vad det är, jag tänker makaronilåda, men med en del bacon i, det låter nice iaf.
Spaghetti och en krämig beconsåsen
Trevlig-Snubbe:
Men baconlåda vet jag inte vad det är, jag tänker makaronilåda, men med en del bacon i, det låter nice iaf.
Makroner, gärna fusili, bacon, antingen tärningar eller skivor, blanda med beasås o in i ugn
Kan toppas med ost om man är fancy