Aviseringar
Rensa alla

Mat

Jerk med rice & peas
Mar Jasha
Gumbo
Lasagne
Mulligatawny

SvaraCitera
Berit

Baconlåda

SvaraCitera

Berit:
Baconlåda

Gå och lägg dig Berit

SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Den är bäst, det bara är så!

Tänkte.. Jag kan inte smygfota dig härifrån.

SvaraCitera

Maymay:

Gå och lägg dig Berit

Va 

SvaraCitera

Potatissallad och rostbiff eller skinka, avokado, ägg. 

SvaraCitera

Levande bläckfisk och lite sånt sen man var i japan längtar tills jag ska dit igen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
Levande bläckfisk och lite sånt sen man var i japan längtar tills jag ska dit igen

Levande asså att den typ simmar runt på tallriken medan man äter dens armar osv??? Tkr grillad/friterad bläckfisk e gott men aldrig hört talas om levande

SvaraCitera

SthlmsBruden;)):

Levande asså att den typ simmar runt på tallriken medan man äter dens armar osv??? Tkr grillad/friterad bläckfisk e gott men aldrig hört talas om levande

*friterad fiskfilé* 

SvaraCitera

SthlmsBruden;)):

den är inte riktigt levande kocken skär av armarna och sätter en sås på den som gör så den rör på sig så den "lever"

SvaraCitera

Berit:
Baconlåda

Jag gillar hur du tänker!

SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jag gillar hur du tänker!

Men baconlåda vet jag inte vad det är, jag tänker makaronilåda, men med en del bacon i, det låter nice iaf.

SvaraCitera

Spaghetti och en krämig  beconsåsen 

SvaraCitera
Berit

Maymay:

Gå och lägg dig Berit

Redan börjat jobba kl 4 skit unge

SvaraCitera
Berit

Trevlig-Snubbe:

Men baconlåda vet jag inte vad det är, jag tänker makaronilåda, men med en del bacon i, det låter nice iaf.

Makroner, gärna fusili, bacon, antingen tärningar eller skivor, blanda med beasås o in i ugn
Kan toppas med ost om man är fancy

SvaraCitera