ngn som är bra på matte och kan hjälpa mig med några tal?
soimpolite:
ngn som är bra på matte och kan hjälpa mig med några tal?
kanske vore en ide och skriva talen du vill ha hjälp med
grön_apa:
kanske vore en ide och skriva talen du vill ha hjälp med
men det är ju massa tal och jag förutspår att jag kommer att behöva hjälp kontinuerligt under några dagar. typ hade varit bra att ha ngn som man bara kunde pma mattetal till
soimpolite:
men det är ju massa tal och jag förutspår att jag kommer att behöva hjälp kontinuerligt under några dagar. typ hade varit bra att ha ngn som man bara kunde pma mattetal till
pma på. Dold text: garanterer dock varken bra eller korrekta lösningar och kommer inte att göra din läxa 😉
Matte A = 8ans matte
aedel:
Matte A = 8ans matte
aedel:
Matte A = 8ans matte
Håller jag inte med om! Alla sa att det skulle vara repetion från nian, men det var det inte alls, det var mycket svårare XD tycker matte B är enklare 😛
soimpolite:
garanterar korrekta lösningar.
BubblePopElectric:
Håller jag inte med om! Alla sa att det skulle vara repetion från nian, men det var det inte alls, det var mycket svårare XD tycker matte B är enklare 😛
va repetition från åttan. matte b var repetition från 9an.
köttfärssås:
va repetition från åttan. matte b var repetition från 9an.
nää A är väl från 9an och B är nytt? kände inte igen något av B iaf men allt från A
nä asso matte c e repetition från nyan matte d kommer det liiiiite nytt
skojar ni med mig 😮 jag antar att jag hade dålig matteundervisning i nian då, för jag hade jättemycket nytt i matte A XD
Gör din läxa själv.
enhimmelskdrog:
nää A är väl från 9an och B är nytt? kände inte igen något av B iaf men allt från A
överdrev. Men Matte B är rätt nytt, men inte bara. Matte C är roligast, när vi börjar komma in på Calculus.
köttfärssås:
överdrev. Men Matte B är rätt nytt, men inte bara.
ah