Ad_Hoc:
Jag har aldrig någonsin ätit på McDonalds
Bra gjort! Jag hatar amerikaniseringen av europa ![]()
Jag såg den här sidan idag och bestämde mig för att registrera mig.. Så jag kan ju skriva hit att börja med.. Själv jobbar jag på ABC och Hesburger här i södra Finland.. Maten i "restaurangen" är till största delen upptinad. T.ex man tar potatisarna och lägger dem i en skål med vatten och sedan i micron. Gott ?
Själv äter jag snabbmat helst om jag själv lagar min hamburgare ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Kan någon skriva till mig hur den här sidan fungerar och vad jag kan göra här 🙂 tack .
mcdonalds har goda nacho chicken jr
mnim:
jag på ABC och Hesburger här i södra Finland..
både och?
mnim:
Gott ?
nej potatis är äckligt :S
och Hesburger är en kopia av McDonalds.. ^^
mnim:
Kan någon skriva till mig hur den här sidan fungerar och vad jag kan göra här 🙂 tack .
På den här sidan kan du diskutera om nästan vad du vill, men ibland får moderatorerna CPryck och håller på å jävlas och låser trådar osv.. men för det mesta är dom snälla 🙂
Sen kan du lägga upp fotoalbum och kolla på andras samt skicka PM osv 🙂
Förvänta dig dock inte alltid seriösa svar om du skapar trådar, för här gillar folk att skoja och vara oseriösa 😛
När du väl blir en i gänget så kan du ha skitkul här på UM ^^
lycka till!
okeij. 🙂 jaa både och. hesburger finns inne i abc. så ibland är man i hese ibland i restaurangen och ibland i abc market.. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Donken börjar få världsherrarvälde eller hur det nu stavas och heter ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
Tråden låst på grund av inaktivitet