Notifications
Clear all

MDAH (men vadå 5 tecken rubrik?)

Issen
Topic starter

Va fler som nämnt honom så jag har kollat om han ens är intresserad av att bli mod nu när många försvunnit och jag antar att fler kommer försvinna efter sommarn även om de påstår annat [smile]

Ämnesetiketter

Hmm.
Märker ej av honom så mycket i forumet, men dem ggr jag gör det är han alltid skötsam iaf.
Anmäler ibland, dock inte alltid anmälan varit något som behövts modereras anser jag inte.
Han har varit medlem i några år så han är ju mod-material på så sätt, men jag vet faktiskt inte 😛

Är inte emot det, men jag är inte helt säker. Har inga skäl till att han inte ska bli mod, så känns elakt att skriva såhär :s

Vet flera som sagt till mig att de vill bli mods men hur seriösa de varit vet jag inte, men kan kolla med dem?

ReplyQuote
Åtta

Känner lite samma som Crypto. Är varken negativt eller positivt inställd. Ser att han ofta anmäler, vilket är mycket bra. I övrigt så ser jag sällan honom i forumet nuförtiden; även om han hänger desto mer i chatten.

Crypto:

Vet flera som sagt till mig att de vill bli mods men hur seriösa de varit vet jag inte, men kan kolla med dem?

Hör hellre av dig med namn, så kan vi göra en koll för att se vilka vi ö.h.t. är intresserade utav att ha som mods - så kan vi fråga de som är aktuella. Hellre det än att få folk att tro att de ska bli mods, bara för att sedan säga att vi inte vill ha dem. [crazy]

ReplyQuote
Issen
Topic starter

Åtta:

så kan vi fråga de som är aktuella. Hellre det än att få folk att tro att de ska bli mods, bara för att sedan säga att vi inte vill ha dem.

Jag vill få en tugga att smaka på också för att se om dom är möra [cheers]

ReplyQuote

Åtta:

Hör hellre av dig med namn, så kan vi göra en koll för att se vilka vi ö.h.t. är intresserade utav att ha som mods

Iof :p men so sagt de var nog ej seriösa därför jag ville kolla.

Det roliga är att båda är låsta nu, de spammade med flit för att bli låsta också för att kunna göra annat i en vecka :p
Men Supply and Demand och iddqd är det iaf.

Tror iaf de skulle passa som det om de blev lite seriösare.
Och de är båda väldigt aktiva medlemmar.

ReplyQuote
Issen
Topic starter

Crypto:

Tror iaf de skulle passa som det om de blev lite seriösare.
Och de är båda väldigt aktiva medlemmar.

Vad begrundar du de på?

Vi vill väl inte ha folk som bara skärper sig pga att de är mods? 😛

ReplyQuote

Issen:

Vad begrundar du de på?

Vi vill väl inte ha folk som bara skärper sig pga att de är mods? 😛

Kan nog vara att jag träffat dem irl o snackar en del med dem som spelar in :p
men det jag mest tänkte på är ju att de är aktiva båda två.

Och som sagt, vet inte om de var seriösa ang att bli mods.

ReplyQuote
Åtta

Crypto:

Men Supply and Demand och iddqd är det iaf.

Jag är aningen tveksam till de båda. iddqd är ofta otrevlig mot andra (och inte på samma charmiga sätt som jag [blush]). Han har dock blivit bättre på sistone, men mja, jag är tveksam. Supply and Demand känns mest som en tråkig spammare, men henne har jag mindre av en åsikt gällande.

ReplyQuote

tror ej på iddqd eller s&d, har dock svårt att motivera detta.

varför har inte anders_lkpg U-status? han är ju i praktiken redan det ;PpP[cute]

ReplyQuote
Åtta

variabel:

varför har inte anders_lkpg U-status?

Jag pratar väldigt mycket med honom, och av personliga skäl så kommer han att hoppa ned från sin moderatorposition. Han kommer inte att försvinna från sidan eller så, men han kommer inte att agera som moderator. Åtminstone inte på ett tag.

ReplyQuote

Tror ej heller på iddqd, han är ofta otrevlig och kan ha en lite kass attityd. S&D är trevlig, men tror inte hon är moderatormaterial just nu - hon spammar lite för mycket och generellt sköter sig inte på topp.

MDAH är nice dock, varken jättepositiv eller negativ alls. Men han har gett ett mer positivt än negativ intryck.

ReplyQuote

Åtta:

Han kommer inte att försvinna från sidan eller så, men han kommer inte att agera som moderator.

förstår.

Stringburka:

Tror ej heller på iddqd, han är ofta otrevlig och kan ha en lite kass attityd. S&D är trevlig, men tror inte hon är moderatormaterial just nu - hon spammar lite för mycket och generellt sköter sig inte på topp.

nailed it.

ReplyQuote

So jag sagt om iddqd och SaD, de har nog bara skämtat om att de ville bli mods.

Köttfärsås, nuvarande hemlig, har visat intresse för ett tag sedan kom jag på nu. Vad tycker ni om honom?

ReplyQuote

(Tack så väldigt mycket för ditt förtroende för mig variabel. Men det är tyvärr så som Åtta har skrivit ovan, och det har därför blivit dags för mig att ta farväl av er som moderator.)

ReplyQuote

AndersLkpg:

Men det är tyvärr så som Åtta har skrivit ovan, och det har därför blivit dags för mig att ta farväl av er som moderator.)

Ha det bra och lycka till i framtiden med allt, Anders!

Crypto:

Köttfärsås, nuvarande hemlig, har visat intresse för ett tag sedan kom jag på nu. Vad tycker ni om honom?

Hatar att jag inte kommer ihåg anledningen till varför jag inte är förtjust i folk >.o bröt nyligen mot §17, men minns inget annat dåligt uppförande eller liknande.

hemlig ses dock troligen av de flesta som en helt ny användare, vet inte om det är klokt. jag tänker att någon skötsam som har rätt god kontakt med kablashgänget skulle vara intressant. som jag nämnde i nån annan tråd vore underlig en tokbra kandidat även om hon inte är 18.

ReplyQuote