förut stod det att jag hade typ 8-9 citeringar! men nu helt plötsligt är det bara 2!
utan att jag kollat på de andra, misstänker att detta är för att resten av dem var i trådar som varit inaktiva ett tag, och där det var ganska länge jag blev citerad, men visste att ingen skrivit något vettigt i dom så jag valde att inte klicka på dom för jag gillar när det står att jag har mycket citeringar
och så bara försvann dom! : @
men till vilken nytta har um denna funktionen? tycker bara det är jobbigt 🙁 ser ofta trådar med bara svart pratbubbla bredvid istället för ett grönt plus, trots att jag svarat i den. blir liksom "ofta jag inte har svarat i denna tråden" så går jag in och kollar, så har jag gjort det ändå![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
tycker att detta är jobbigt och att ni ska ta bort det, blev dessutom ledsen när alla mina citeringar försvann![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
och förlåt för att jag skriver oförståeligt men är väldigt övertrött och inte så klartänkande![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Um tar bort dem efter ett ag automatiskt. om de ej blir tittade på.
hade 10 citeringar ett tag men orkade ej titta på dem utan bara lurkade runt i forumet och en dag POFF var de borta. lika bra så!
ösnkr jag tittat på dem nu. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
mopsen:
ösnkr jag tittat på dem nu.
och det hade du kunnat om inte um hade haft elakt grej :C
farbror gugge:
och det hade du kunnat om inte um hade haft elakt grej :C
å andra sidan så är det ganska skönt för typ jag blir citetrad 400-500 gånger par dag i alla trådar för alla ba älllllskar mig. ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
förstår dig ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
kanskje för att du ätrer s¨å mycket fett
Luna Lovegood:
kanskje för att du ätrer s¨å mycket fett
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)