Aviseringar
Rensa alla

Meningen med livet


Draug

Haien: Hm, kanske är så. Är du säker? Tror iofs det jag med..

Det är i varje fall en möjlighet som jag inte tror går att utesluta helt. Rätt så säker, så länge jag är fri i tanken och har möjligheten.


   
SvaraCitera
emfi
 emfi

pommes045:
Finns ingen mening med livet, we are born to die

Lana del rays skiva heter så


   
SvaraCitera

Jättekär i lana del rey i born to die videon


   
SvaraCitera

Nahual:
Jättekär i lana del rey i born to die videon

Hon är fantastisk, jag är lite lesbisk för henne


   
SvaraCitera

Marsbrud:

Hon är fantastisk, jag är lite lesbisk för henne

Gud kan nog förlåta det


   
SvaraCitera

Nahual:

Gud kan nog förlåta det

Hon kan vara min mening med livet


   
SvaraCitera
Haien
Ämnesstartare

Jag har börjat ifrågasätta det här lite igen... tänk att bara slippa allt... vad skönt.


   
SvaraCitera
Haien
Ämnesstartare

Läste första halvan av tråden, haha mina argument var ju nästan lite imponerande!


   
SvaraCitera

Haien:
Vad dåliga nattfolket på um var på att diskutera.

Så är det alltid!


   
SvaraCitera

Jag förstår inte när vissa inte klarar av när någon dör, eller hjärtkrossad. När nätkompisar inte hör av sig.
Det är bara och acceptera som alla skriver här. Det är meningslöst men fortsätter gå framåt ändå. Människor finns alltid. Jag kände inte min farfar, han dog när jag var 6 eller nått och jag såg bara hur han var äcklig gammal vid matbordet, såg sjukare ut varje gång. Men jag höll leendet redan då (hörde de pratade om hans begravning) och brydde mig inte om de efter hans död. Kändes inget märkvärdigt. Älskar varenda en.  Är jag kall?


   
SvaraCitera
oneday

Jag skrev något långt men sen tänkte jag efter och tyckte det lät patetiskt 


   
SvaraCitera
Lokes

Meningen till varför vi föds och lever är för att lära, njuta, älska och hela oss, thats it, det finns ingen stor klurgåta som ingen kan lista ut. Det har alltid varit såhär enkelt


   
SvaraCitera
oneday

Känner att vi har liksom en purpose att göra i livet, har vi inte fullföljt den reinkarneras vi och har vi fullföljt den så är vi i himlen

men tror inte så mycket på reinkarnation nu när jag väl tänker på det


   
SvaraCitera