bli kille!
Haha WIN att vara kille^^
In Repair:
Hur känns det egentligen?
tänk dig att nån tar en kniv, sticker den i magen på dig, drar runt den fram och tillbaka och slår dig i magen samtidigt.
and no , im not kiddin u. Fast tjejer är sjukt känsliga och denna bruden söker nog bara bekräftelse och uppmärksamhet ..
Kittieh:
o rört på mig typ hoppat studsmatta o massa hjälper ej(
skaffa p-piller eller p-stav, p-piller kan du välja om du vill ha mens eller inte och med p-stav får du det bara inte helt enkelt, sluta klaga and get a fucking grip fffssss
shorty00:
Fast tjejer är sjukt känsliga och denna bruden söker nog bara bekräftelse och uppmärksamhet ..
hahahah lol du har nog PMS nu.
shorty00:
skaffa p-piller eller p-stav
har redan svarat på varför jag inte vill ha sånt u idi0t
gå till din läkare å säg att du har kraftiga mensvärkar.. så kan du fråga om naproxen lr vad dom nu heter svin bra är dom iallafall. 🙂 Eller ta e plast påse å fylle med varmvatten å ha på magen.. duscha.
bara bögar som får mesnvärk äru bäög eller ahah ha ahaha
PrickiigStrumpa:
gå till din läkare å säg att du har kraftiga mensvärkar.. så kan du fråga om naproxen lr vad dom nu heter svin bra är dom iallafall. 🙂 Eller ta e plast påse å fylle med varmvatten å ha på magen.. duscha.
pronaxen.. men aa sånna har jag redan, men funkar dock inte för mig. jo jag brukar hälla massa varmvatten på en handduk. 8D Men det ska ju gå och köpa såndär.. vad heter det, värmedyna typ? Eller såndär säck man värmer i mikron och lägger på magen sen alltså.
döög:
bara bögar som får mesnvärk äru bäög eller ahah ha ahaha
schh
Kittieh:
jo jag brukar hälla massa varmvatten på en handduk. 8D Men det ska ju gå och köpa såndär.. vad heter det, värmedyna typ? Eller såndär säck man värmer i mikron och lägger på magen sen alltså.
det är en tyg påse som typ inne håller ris som man fuktar och sen lägger i mikron 1 min 🙂 men naproxen är en 10 kr billagre sort som innehåller samma.. viilket inte jag tror på. .__. För det är bara pronaxen som hjälper för mig. Men jag har börjat med p-piller vilket inte hjälper för mig så ska prova ta ut nya pronaxen å se om det funkar fast jag äter p-piller. ^^
Kittieh:
livet är hårt</3
*pat pat*
Kittieh:
hahahah lol du har nog PMS nu.
jo, förmodligen
Kittieh:
har redan svarat på varför jag inte vill ha sånt u idi0t
aja, men du hade jag nog rätt i att det inte kan vara så jävla farligt.
In Repair:
Men gör det liksom ont i magen? Nedre delen av magen?
Kittieh:
ja det gör ont längst ner på magen, gör så ont så jag inte vet va jag ska ta mig till
Tror det kan liknas vid sekunderna efter ett väl utfört pungslag.
Tråden låst på grund av inaktivitet