Aviseringar
Rensa alla

Mia och Albin (11 år)

Ämnesstartare

Mia och Albin (11 år)

Mia (egentligen Maria) och Albin var kusiner, och nästan lika gamla, elva år. Mia var en månad yngre än Albin. Mia var ensambarn, medan Albin hade en äldre bror, Benny, som var fjorton.

Mia och Albin bodde nära varandra, när de var små, och de växte upp nästan som syskon. Benny tyckte hela tiden, att han var så mycket äldre (3 år äldre! Haha!), så han brydde sig inte så mycket om ”småbarnen”, som fick hållas bäst de ville.

Som de flesta barn var de naturligtvis nyfikna på varandra, och Mia och Albin tyckte det var kul att leka ”doktorslekar” i all oskyldighet. Det blev ju mest att titta och känna på varandra, och det hade inte så mycket med sex att göra. Fast Mia visste mycket väl, att Albins snopp kunde växa och bli hård som en liten penna om man klappade på den, och Albin hade å sin sida kunnat konstatera, att Mia hade två hål mellan blygdläpparna. Fast riktigt vad man skulle ha det undre större hålet till, hade de aldrig tänkt på. En gång lyckades dock Albin få in en liten bit av ett finger där, men det tyckte Mia inte alls om. Att titta varandra i stjärten och låtsas ta tempen med till exempel en pinne var mer spännande.

När barnen var åtta år flyttade Mias familj till den annan stad, och sen såg Mia och Albin inte varandra annat än vid några stora helger eller så, och lekarna hade fått sin ”naturliga” avslutning.

Men drygt två år senare ringde Mias mamma till Albins mamma och frågade om hon inte kunde ta hand om Mia under två veckor. Mias föräldrar var just på väg att skilja sig, och för att göra det hela lättare för Mia, så vore det bättre, om hon fick komma till någon annan under en tid.

Albins mamma tyckte, att det skulle gå bra, men de hade inget gästrum, så hon föreslog, att Albin skulle flytta in i Bennys rum och Mia skulle få Albins. Benny protesterade, och sa, att han absolut inte tänkte dela rum med sin lillebror. Ja, men vad skulle Mia tycka om att dela rum med Albin då? Hon var ju en stor flicka nu.

För Albin var det inget problem, och hans mamma frågade i telefon hur Mia ställde sig till att dela rum med Albin. Jo, hon tyckte att det var OK också, fast det var ju länge sedan de sågs, och hon var ju, gud bevars, redan elva år!

Så kom Mia till Albins familj. I hans rum hade de ställt in en extrabädd en bit bort från Albins säng. Mia hade blivit stor, och under hennes blus såg man tydligt, att hon började få bröst. Benny granskade henne från topp till tå, och i all hemlighet tänkte han, att det verkligen var synd, att det inte var han, som skulle få dela rum med henne.

Eftersom Mia och Albin inte hade setts på så länge, var de en smula blyga inför varandra. När det var dags att lägga sig, så klädde Mia av sig i badrummet och kom sen in i sovrummet i trosor och nattlinne. Albin trixade av sig sina kläder och satte på sig pyjamas, och försökte undvika, att Mia skulle få se ”något”. Fast de hade sett varandra nakna en massa gånger tidigare, när de var yngre. Men det var då det.

* * * * *

Så gick den första natten och den första dagen, och bägge barnen tinade upp alltmer gentemot varandra. Andra kvällen smusslade de inte lika mycket med av- och påklädningen.

Albin bröt isen med att plötsligt säga

– Du har fått tuttar!

Mia skrattade och sa, att hon alltid haft tuttar, men att de vuxit under sista året. Och så fnittrade hon igen.

– Vill du titta?

– Mmm.

Mia drog av sig nattlinnet och Albin tittade fascinerat på de små upphöjningarna, på de mörkare vårtgårdarna och de små rosafärgade knoppande bröstvårtorna.

– Du får känna på dem också. Men bara om du verkligen vill.

– Mmm.

Albin la händerna på hennes små bröst och kände och klämde, och bröstvårtorna hårdnade under hans händer. Så kunde han inte låta bli, att närma sig med sin mun, och Mia gjorde inga invändningar. Han sög och slickade hennes bröst, och Mia verkade bara tycka, att det var skönt.

Albin kände hur hans snopp började hårdna i pyjamasbyxorna, och det såg också Mia, som skrattande sa

– Vad är det som putar ut där?

– Vaddå?

– Där i byxorna?

Albin vred sig bort lite generad, men Mia, sa

– Om du fick titta på mina bröst, så vill jag också se.

Nu var Albins snopp helt hård, och det gick inte att gömma den i byxorna. Mia drog helt sonika ned hans pyjamasbyxor, och snoppen sprätte upp mot henne.

– Vad stor den blivit. Jag minns när den var liten och mjuk.

Så tog hon den i handen och smekte den försiktigt från roten till spetsen.

– Vad fin och len den är. Jag har aldrig känt på en snopp förut.

– Jo, du har känt på min, när vi var små.

– Jamen, det är en annan sak.

Och så fortsatte Mia att gnida Albins snopp. Så hörde de steg, och de hann lagom tillbaka till sina sängar och krypa ner mellan lakanen. Det var Albins mamma, som ville säga god natt. Hon verkade inte märka något, fast Mias nattlinne låg på golvet liksom Albins pyjamasbyxor.

– Tror du din mamma såg, att vi hade tagit av oss?

– Nej, jag tror inte det.

Så väntade de ett tag, och så kom Albin över till Mias säng.

– Titta, nu är din snopp så där liten och slapp igen, som jag minns den.

Mia tog i den och det dröjde inte länge innan den växte till full storlek. Hon undersökte spetsen och märkte, att det gick lätt att dra tillbaka förhuden över ollonet. Det hade ju inte gått, när de var små. Då hade ollonet bara liksom ”tittat ut”.

– Titta, så kunde vi inte göra, när du var liten, sa Mia.

Mia gned förhuden lite fram och tillbaka över ollonet. Albin hade ju sugit på hennes bröstvårtor utan att fråga, så nu hon tog mod till sig, och tog in spetsen på Albins penis i sin mun. Hon tyckte, att det kändes så lustigt att suga och slicka på den. Samtidigt lekte hon lite med pungkulorna. Albin verkade nästan lite borta och plötsligt kände han, att det hände något. Det liksom ”sprätte” i snoppen och så kändes det väldigt skönt. Det kom ännu ingen sperma. Han var fortfarande för liten, men han fick en riktig orgasm i Mias mun.

Albin sa ingenting, men de kröp ihop i Mias säng tillsammans och kramade varandra. Mia utan nattlinne, fast med trosor, och Albin bara i pyjamasöverdelen. Men nu var bägge rätt sömniga, och eftersom det skulle vara pinsamt om Albins mamma överraskade dem i samma säng halvt avklädda, så satte de på sig nattkläderna igen och gick till sina sängar. Men först gav Albin Mia en stor kram, och hon tryckte sitt underliv mot hans snopp, som hårdnade allt mer.

– Men nu måste vi sova, sa Albin.

Då öppnade Mia sin mun och tryckte sina läppar mot Albins. Det var första gången de bägge prövade en riktig vuxenkyss. Så kröp de ned i var sin säng, och somnade rätt snabbt.

* * * * *

Följande morgon väcktes de av Albins mamma.

– Sjusovare! Upp med er! Frukosten är snart klar.

Mia och Albin tog av sig nattkläderna, och så stod de framför varandra helt nakna. För första gången på flera år! De tittade på varandra, och så tog Albin Mia i famnen och kramade henne hårt. Hans snopp hamnade precis mot hennes blygdläppar, och när de tryckte sig mot varandra, åkte den in en bit i springan.

– Nej, tänk om någon kommer. Nu måste vi skynda oss, sa Mia och klappade lite på snoppen.

Hon smet ut mot badrummet spritt näck, och mötte precis Benny, som kom därifrån.
Han tittade förtjust på henne. Mia blev väldigt generad, rusade in i badrummet och stängde snabbt dörren efter sig.

När hon kom ut därifrån, hade hon svept en handduk om sig. Fast hon såg att Benny verkade ”spionera” på henne. Under frukosten gjorde Benny ett par anmärkningar, och frågade om Mia brukade springa omkring naken hemma också.

– Dummer. Jag skulle ju bara till badrummet. Vad är det med det? Har du aldrig sett en naken tjej tidigare?

Benny svarade inte, men Mia bara skrattade. Bennys och Albins föräldrar log åt konversationen. För dem var det ju helt oskyldigt, och de gillade vad Mia sa.

Efter frukosten gick pappan och mamman till sina arbeten. Det var nu en vanlig måndag, fast det var ju skollov förstås. Lunch stod i kylen åt barnen/ungdomarna. De kunde äta, när de blev hungriga.

Benny hade ingen lust att vara med Albin och Mia, fast han hade blivit ombedd att ”ta hand om dem”.

– Ni klarar väl er själva? Jag går till en kompis och spelar spel. Men säg inget till mamma. Hon tror att jag är med er.

Nej, Albin och Mia var nog helst för sig själva. Det här var ju en utmärkt chans, att fortsätta lekarna från gårdagen.

Knappt var de ensamma, förrän de gick in i Albins rum och klädde av sig. Det hade varit så skönt att kramas, när de var helt nakna. De stod på golvet och kramades länge, och Albin kände hur hans snopp växte mot Mias underliv.

Mia sträckte ned en hand mot Albins snopp och började massera den mjukt. Samtidigt sög Albin på hennes bröstvårtor. Så fortsatte de till Albins säng. Nu var det också dags för Albin att utforska Mia. Han mindes hur han hade särat på hennes blygdläppar, när de var små, men nu kände han, att det fanns mer att titta och känna på. Mia särade villigt på benen och inför Albin öppnade sig hennes sköte.

Mia hade inte fått något hår ännu, men blygdläpparna och venusberget hade liksom ett tunt fjun. Liksom han inte kunde motstå hennes små bröst, sökte han sig med sin mun mot hennes kön. Han märkte, att när han drog isär blygdläpparna fanns det ovanför de bägge hålen en del hudveck som gömde en liten knopp, som verkade vara väldigt känslig. Han visste att flickor hade en klitoris, men hur den såg ut och exakt var den fanns visste han inte riktigt. Men han måste ha hittat den med tungspetsen.

Ju mer han slickade och sög, desto mer ”borta” verkade Mia, och desto hårdare blev också hans penis. Så började Mia skaka och andas tungt. Hon tryckte sitt underliv mot Albins ansikte, så att han knappt kunde andas. Hennes orgasm tycktes aldrig stoppa, men så sjönk hon ihop alldeles matt, nästan så att Albin blev lite rädd.

Men nu var det Albin som väntade på sin utlösning. Hans penis stod rakt upp, och det kändes som om ollonet var på väg att sprängas.

Mia sa inget, men drog upp Albin mellan sina ben, och med handen försökte hon lirka in hans penis mot sin slidöppning. Albin kände hur ollonet försvann in i Mia, men så kändes det som om det fanns ett hinder. Kunde det vara det som var mödomshinnan?

Albin var litet rädd, men Mia tryckte sig mot honom, och viskade i hans öra, att han skulle pressa på. Det var ju så skönt.

Så plötsligt gav något vika, och nästan hela snoppen försvann in i Mias slida. Hon gav till ett skrik, och Albin drog ut sin snopp nästan helt, men Mia tog tag i hans stjärt och pressade honom tillbaka.

– Tryck in dig mera i mig. Det gör inte ont längre.

Albin tryckte in sin snopp hela vägen, och så började de bägge barnen röra sig rytmiskt mot varandra i detta deras allra första samlag.

Nu hade Mia inte långt till en ny orgasm, och när Albin kände, att hennes slida liksom kramade hans snopp, var det också dags för honom.

När Albins penis hade mjuknat och glidit ur henne, låg de en lång stund bredvid varandra helt tysta.

– Vad det var härligt. Jag hade aldrig trott, att det var sååå härligt att knulla, sa Mia.

– Mmm. Det tycker jag med, sa Albin.

Så kramades de igen länge länge. Sen gjorde de sig i ordning och eftersom klockan redan var rätt mycket, åt de lunchen, som Albins mamma hade förberett.

På eftermiddagen ville de fortsätta övningarna från förmiddagen. De upptäckte, att det hade blivit en liten blodfläck i Albins säng, som de försökte tvätta bort, men det lyckades inte riktigt. Den måste ha kommit från Mias slida, förstod de. Fast det var bara en liten fläck. Hoppas ingen upptäckte den senare.

Det dröjde inte länge, innan Mia och Albin låg nakna i sängen igen. Nu utforskade Albin ännu mera Mias underliv, men hon sa, att det var litet ömt vid slidöppningen, så Albin fick vara försiktig. Hon var alldeles fuktig, och Albin kände med ett finger på hennes vagina, ända in till livmodermunnen. Men det var med sin penis han ville in igen. Och det ville hon ju också.

Det var lika skönt den här gången med, och det gick för bägge barnen nästan samtidigt. Eftersom de var ensamma hemma – trodde de – gav de utlopp för allt vad de kände, och Mia nästan skrek

– Nu! Nuuu! Nuuuu! Gud vad skönt! Kom nu Albin! Hårdare! Ja! Jaaaaaaaaaaaa!

Att Benny kommit hem hade de inte märkt, och lockad av de omisskännliga ljuden från Albins rum, hade han gläntat på dörren och såg då sin nakne lillebror ligga ovanpå hans lika nakna kusin. Han behövde inte titta efter noggrannare för att förstå, att Albin hade sin snopp djupt inne i Mia. Själv kände han hur hans egen snopp blev allt hårdare, men han vågade inte ta fram den och runka, fast han nog gärna hade velat.

Så fick Mia plötsligt syn på Bennys ansikte i dörrspringan. Hon skrek till och Albin rullade av henne och såg också sin bror. Benny stod kvar och sa bara flinande

– Vad ni verkar ha kul då. Får man verkligen knulla, när man bara är elva år?

Albin och Mia svarade inte. Mia försökte skyla sig med ett lakan.

Då kom Benny in i rummet och ryckte bort lakanet och granskade den lilla kusinen från topp till tå.

– Ja, det här får jag väl berätta för mamma och pappa, när de kommer hem. De tycker kanske, att ni borde få ett riktigt straff, till exempel en riktig risbastu på rumpan. Den får jag kanske dela ut. Hoppas det. Det ska bli jättekul att slå er på stjärten!

– Snälla Benny, säg ingenting.

– Klart jag tänker berätta. Mamma sa åt mig att passa er, och så hittar man er nakna i sängen. Mitt på dagen. Knullande!

– Snälla, snälla Benny, jag ska göra allt vad du vill, om du inte säger något.

– Ja, ok då! Jag ska tänka på saken. Om du gör allt jag vill!

Albin var tyst hela tiden. Han visste hur Benny kunde vara. Och vad skulle han nu tänka ut?

På kvällen hade nog Mia och Albin gärna knullat igen, men risken att bli ertappade var för stor. Men när det hade klätt av sig, så kramades de hårt, och först efter det satte de på sig sina nattkläder. När Albins mamma och pappa hade sagt god natt, smög Albin över till Mias säng, och så vänslades de ett tag med varandra. Hon stack in en hand under byxlinningen och tog hans snopp i sin hand. Mia hade inga trosor på sig, så han kunde sticka in ett finger i hennes slida omväxlande med att smeka hennes klitoris, som han nu hade lärt sig hitta. Men mer fick det inte bli, och så gick Albin efter en lång tungkyss över till sin säng.

* * * * *

Följande dag var det som vanligt, men Benny bestämde sig för att vara hemma, i varje fall en del av dagen.

– Jaha, nu har jag tänkt ut vad jag vill, att du ska göra, Mia.

– Jaa?

– Du ska få börja med att strippa för mig.

– ??

– Fattar du? Jag ska sätta på musik, och du ska dansa och klä av dig samtidigt.

– Det vill jag inte.

– Nähä, då får jag väl berätta för mamma vad ni gjorde i går då.

– Ok, då. Jag gör det väl då.

Så gick de in i Bennys rum, men Albin fick stanna utanför.

Benny satte på musik, och så dansade Mia tills hon stod i linne och trosor.

– Resten med, sa Benny.

– Nej, det vill jag inte.

– Ja, då vet du…..

Och så var lilla Mia tvungen att ta av sig allt inför sin fjortonåriga kusin.

– Lägg dig på min säng nu.

Mia vågade inte annat än lyda. Men hon blev lite rädd, när hon såg att Benny drog av sig byxorna, fast det var ju också lite spännande. Så stod han där halvnaken och kom fram till henne på sängen. Hans snopp, som var mycket större än Albins, stod upp, och Benny hade också en hel del hår kring snoppen och pungen.

– Ja, du är ju redan uttänjd, så det här ska gå bra tror jag. Sära på benen!

– Tänker du knulla mig?

– Ja, vad tror du. Nu ska du få känna hur en riktig kuk känns. Inte en sån där liten blyertspennepenis som Albins. Sära på benen, sa jag.

Så satte Benny sin styva kuk mot hennes blygdläppar och försökte tränga in fast alldeles för långt upp. Dessutom var hon helt torr, så hade han lyckats komma in, hade det nog gjort rätt ont. Men det hela fick ett plötsligt stopp av att någon verkade komma in genom ytterdörren. De hörde att Albin pratade med någon, förmodligen med mamma. Både Benny och Mia fick snabbt på sig sina kläder. Benny satte på musiken på full volym. Hans mamma öppnade dörren och sa åt honom att sänka den och såg då, att Mia också var där.

– Jättebra, att du tar hand om Mia också, men Albin sitter ensam härute och har tråkigt, och det är alldeles för hög volym.

Mia och Benny tittade på varandra och skrattade. Men det gjorde inte Albin. När han blev ensam med Mia, ville han höra vad som hade hänt, och Mia berättade i detalj, att Benny inte hade kommit så långt. Han hade liksom bara doppat snoppens spets en bit innanför blygdläpparna.

– Han hittade inte hålet!, sa Mia skrattande.

– Rätt åt honom, sa Albin.

– Ja, fast det var rätt skönt. Och det hade varit kul att få pröva hans snopp också.

Albin såg helt förstörd ut över Mias kommentar. Som om hans snopp inte skulle räcka till?

* * * * *

Följande dag hade Benny tänkt, att han verkligen skulle få knulla med Mia. Men nu hade hon trumf på hand:

– Om du inte låter mig vara, så säger jag till din pappa och mamma, att du tvingat mig att klä av mig naken och sen försökt våldta mig. Vill du det?

– Du din djävel. Satans slyna!

– Jaha, det räcker. Nu ska jag verkligen prata med din mamma.

Nu blev Benny en smula ställd. Nu gällde det att vara smart. Han ville naturligtvis inte bli avslöjad, men han ville fruktansvärt gärna pröva, hur det skulle kännas att tränga in med sin kuk i den trånga flickfittan. Det var nog helt annat än att runka och ge sig själv en orgasm. Men det fick det bli, när han låg i sängen i sitt rum den kvällen. Benny låtsades, att det var Mias hand som gned hans kuk.

Mia och Albin vågade inte ligga med varandra, när hans mamma och pappa var hemma. Och hur skulle de göra om Benny var där? Han kunde ju dyka upp när som helst.

Mia hade en idé.

– Gör det dig något om Benny tittar på, när vi knullar?

– Va?

– Jag frågade om Benny kunde få vara med och titta. Jag tycker det vore spännande.

Albin var väl inte övertygad, men han ville så gärna ligga med Mia igen, så han sa att det var OK.

– Benny, ska du vara med när vi knullar? Men du får bara titta på, och du ska också vara naken.

Benny var lite frågande, men han kunde ju inte säga nej till Mia. Det var ju också upphetsande se andra knulla.

Så gjorde de sig i ordning. Albin sög på Mia små bröst, han slickade hennes slidöppning, han masserade hennes klitoris, och hon tog också hans penis i sin mun. Benny stod vid sidan om och blev nästan galen av kåthet. Så satte Albin sin lilla pojksnopp mot Mias slidöppning, och så började de knulla. I motsats till Benny visste han ju precis hur och var han skulle sticka in den.

Nu kunde inte Benny bärga sig mera. Han gick fram till de älskande barnen, och satte sin stenhårda kuk mot Mias läppar. Till hans stora överraskning öppnade hon munnen, och började suga på hans ollon.

Albin och Mia rörde sig allt häftigare, och så kom deras orgasm, och då var det också färdigt för Benny, som sprutade sin sperma rakt in i Mias gap. Mia hade verkligen fått vad hon ville. För någon sperma kunde hon ju ännu inte locka ut ur Albins snopp. Han hade ju inte heller sett någon spruta tidigare, och det skedde ju precis framför hans ögon, medan han knullade Mia.

– Benny, är du nöjd?, frågade Mia.

– Om! Fast jag skulle allra helt vilja komma i din fitta.

– Det kanske du får någon dag, om du är snäll mot Albin och mig.

Nu hade Mia gjort Benny mjuk. Nu kunde Albin och hon göra precis vad de ville. Albin var också med på noterna. Det hade faktiskt varit väldigt spännande att titta på Benny, när han sprutade sin sperma i Mias mun.

Benny tjatade nästan varje dag, att han ville knulla med Mia, men hon lät honom vänta. Mia tyckte det var roligt att suga av honom, för just det var ju mer spännande än med Albin. Albin kunde ju inte spruta ännu. Så Benny fick sitt också. Det var pirrande att känna, att hon kunde locka ut sperman ur Benny, och hon sa till och med, att den smakade gott.

Men snart tyckte hon, att var det dags för Benny att få knulla henne. Albin och hon hade haft ett härligt samlag, så hennes slida var fuktig och uppmjukad.

– Benny, var är du? Kom hit!

Benny kom in, och Mia låg med benen brett åtskilda på sängen. Hon höll med sina bägge händer blygdläpparna åt sidan, så att Benny såg direkt in i hennes slidöppning och på hennes fuktiga och blodfyllda klitoris.

– Nu får du komma! Om du kan!

Benny var snabb med sina kläder, och så nästan störtade han sig över Mia.

– Nej, först ska du slicka på mig.

Det hade han ju aldrig gjort tidigare, så det var lite tafatt, men Mia visade.

– Nu, nu, får du komma! Men i rätt hål, tack! (Haha!)

Så ledde hon in hans penis i sin öppna vagina. Det här var ju första gången för Benny, som var så upphetsad, att han var rädd, att det skulle gå för honom på direkten. Men han lyckades hålla sig. Bennys kuk var ju betydligt större än Albins, men det gjorde inte ont på Mia i alla fall, fast han ibland körde den ända in mot livmodermunnen.

Så slog Mia sina ben om honom, och han trängde in i hennes vagina så långt det gick. När Mias slidmuskler kramade hans penis, så kunde han inte vänta längre. Nu forsade hans sädesvätska fram, och han sprutade Mias slida full säkert tre eller fyra gånger.

Albin stod bredvid och gned själv sin snopp till orgasm. Han vågade inte sticka in den i Mias mun. Benny och hon knullade så häftigt, att han var rädd att hon skulle bita av den.

Från den dagen lekte alla tre med varandra. Och de utforskade sina kroppar ännu mera. Även om Mia sa, att det gjorde lite ont, så prövade de också analsex. Det var Bennys idé, och efter viss tvekan ställde Mia upp. Hon lade sig på sängen med stjärten upp i vädret. Det måste ha varit väldigt upphetsande för den 14-årige grabben. Men det första försöket slog inte väl ut. Hennes stjärtöppning var alldeles för trång.

Då försökte Benny med ett finger, och det gick bättre, fast Mia sa, att det inte var skönt alls. Men med lite lotion på fingrarna, fick han in ett finger långt in i Mia, och då tyckte hon, att han kunde få pröva med snoppen också.

Mia ville smörja in hans kuk med lotion, och sen fick han pröva. Han satte sitt hårda ollon mot hennes lilla öppning, och så lyckades han få in den en bit i hennes stjärt. När väl ollonet var inne, gick det lättare, att tränga in med hela kuken. Så rörde han den litet fram och tillbaka, och så kom spruten. När han drog ut kuken rann det sperma från hennes vidöppna stjärtöppning. Först efter ett litet tag slöt sig ringmuskeln igen.

Även om Mia inte gillade det så mycket, ville killarna pröva att knulla henne i två hål samtidigt. Ja, med munnen hade de prövat, men nu fick Benny lägga sig på rygg i sängen, och Mia ovanpå. Medan han hade sin snopp i hennes slida, tryckte Albin in sin snopp i hennes stjärt. Så fick bägge bröderna knulla henne samtidigt.

Killarna kände varandras snoppar genom den tunna väggen mellan stjärten och slidan, och det tyckte de var otroligt spännande. Särskilt när det gick för Benny. Men för Mia var det hela lite jobbigt. Hon föredrog en kille i taget. Och med en penis i vaginan och inte någon annan stans. Även om Albin var duktig i sängen, så kändes det mycket mera med Bennys större snopp. Och det var något visst, när han fyllde hennes slida med sin sädesvätska.

En gång försökte killarna att stoppa in sina hårda kukar samtidigt i hennes slida, men då sa Mia stopp. För det var hon ännu alltför trång. Benny och Albin ville då pröva, hur det skulle kännas att samtidigt munknulla henne. Det blev trängsel i hennes lilla mun, men killarna tyckte det var väldigt kul. Fast när Benny sprutade, kunde hon inte svälja, utan sperman rann ner över dem alla tre.

Så goda vänner hade bröderna Benny och Albin aldrig varit tidigare. Vad de skulle göra, när Mia sen åkt hem, de ville de helst inte tänka på. Det fick bli ett senare problem. Och att Mia hade fått smak på killar, det var helt säkert.

Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tråden raderad från Texter och berättelser/Sexnoveller

SvaraCitera