Hörde hans nya låt på radion, assååååååå! Fjortisen i mig fick fan multipla orgasmer i kärleksgrottan! (min inre fjortis är en tjej som heter Josefin dock gillar hon inte twilight).
Tycker han sticker ut från typ alla artister som knarkas på radion, dels för att han gör sin egen musik och för att han sjunger bra och för att hans låtar ofta har variation och inte bara refräng-refräng-refräng.
Nån mer som är lite kladare nu?
McLuver:
min inre fjortis är en tjej som heter Josefin dock gillar hon inte twilight
Då är hon inte äkta!
I can be brown, I can be blue, I can be VIIIOOOLEEET SKYYYYY.
En kommersiell hora till plastartist förövrigt...
fistforfight:
En kommersiell hora till plastartist förövrigt...
mjo, men han är ju dock inte skapad. han jobbade med musik långt innan han blev upptäckt. dock med typ hissmusik eller något sånt
kvasi:
mjo, men han är ju dock inte skapad. han jobbade med musik långt innan han blev upptäckt. dock med typ hissmusik eller något sånt
Jaja men the evil skivbolags har nog sugit ut den lilla originalitet han eventuellt en gång hade...
den?
it's good!
han är så SNYGG ju!
Ussch för Mika.
fistforfight:
Jaja men the evil skivbolags har nog sugit ut den lilla originalitet han eventuellt en gång hade...
sant
fistforfight:
Eller inte. Han skriver ju alla låtar och musiken osv själv. Han är så pass genuin en sing-and-songwriter kan bli.
Och videon till Lollipop är astung
Anarkandi:
den?
mmmm
Ska lätt försöka se han live nästa gång han kommer till Sverige
Gillar honom lite i smyg. Söt, rosa, godismusik som gör en glad.
JAG ÄR EN HUNK
fistforfight:
Var inte så dömande, alla som accepterar skivkontrakt blir inte pengagiriga skurkar, åtminstone inte efter ett album, brukar bli värre efter det tredje eller fjärde dock om man t.ex ska se coldplay.