Notifications
Clear all

Mikael Elias Teoretiska Gymnasium ?

KKARIM:

Det är "karriärgivande"...idioter.

det är folk som säger att dom gjort sin del av arbetet i två veckor och dagen innan får man skriva allt ! [mad]

KKARIM:

Hahahah! Median 315 XD.

äre? även på djursholm? har för mig att jag kom in där 😛
kanske har höjts [sad]

ReplyQuote

martin312:

äre? även på djursholm? har för mig att jag kom in där 😛

Samma...[cry]

martin312:

det är folk som säger att dom gjort sin del av arbetet i två veckor och dagen innan får man skriva allt

Menar du grupparbete?
Det är det värsta som finns i hela världen.

ReplyQuote

KKARIM:

Samma...

åh helvete, tror det varit 280 engång i tiden [crazy]

KKARIM:

Menar du grupparbete?
Det är det värsta som finns i hela världen.

superkul om man sj får välja grupp, seriösa har ju en tendens att välja seriösa, men annars det värsta som finns [smile]

ReplyQuote

martin312:

åh helvete, tror det varit 280 engång i tiden

280 är ganska mycket ändå[tard].

martin312:

superkul om man sj får välja grupp, seriösa har ju en tendens att välja seriösa, men annars det värsta som finns

Nej, alltid det värsta!!!!
I alla fall på grundskolan, på gymnasiet går man ju oftast med elever liknandes dig. Sen är det ju roligare arbeten, (hoppas jag).

ReplyQuote

KKARIM:

280 är ganska mycket ändå

jo, men 315 är större [no-no]

KKARIM:

Nej, alltid det värsta!!!!
I alla fall på grundskolan, på gymnasiet går man ju oftast med elever liknandes dig. Sen är det ju roligare arbeten, (hoppas jag).

grundskolan var ju bara stökigt, sen läste man massa onödiga ämnen som hemunskap, bild, musik osv slöseri med pengar, om man vet vad man vill gå innan högstadiet borde man få skippa det där

ReplyQuote

martin312:

jo, men 315 är större

Makes sence...

martin312:

sen läste man massa onödiga ämnen som hemunskap, bild, musik osv slöseri med pengar

Träslöjd!!!! GLÖM ALDRIG!!!

martin312:

om man vet vad man vill gå innan högstadiet borde man få skippa det där

Eller göra att 7,8,9 blir som ett wanna-be-gymnasium som man också bör få välja typ... Inte att man väljer allt, men typ i alla fall att man kan välja bort bild och så. Eller ha det som tillägs-val.

ReplyQuote

martin312
Hej Martin, jag undrar också lite om skolan. Jag funderar på NV - Designlinjen. Är studiemotiverad och ligger på en 315 poäng nu. Men har samtidigt ett liv vid sidan av och jag tränar fotboll en fem gånger i veckan. Är du nöjd med ditt val? Är det överdrivet mycket plugg jämfört med andra skolor? Ungefär hur mycket pluggar du efter skoltid? Berätta gärna så mycket du bara kan för att göra mitt val enklare. Tack på förhand! 🙂

Mvh
Måns P

ReplyQuote
Robbin

Image

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote