Aviseringar
Rensa alla

min bästa vän!


Ämnesstartare

Har lagt upp den här tidigare men känner att den passa nog bättre in här så jag provar igen för att få fler svar 🙂

Jag är en kille på snar 18 år som tror att jag är bisexuell. det finns inte många killar jag skulle vilja ligga med men dom finns dock. när jag och min dästa vän som är ett år yngre än mig var mindre brukade vi kolla på porr och runka vilket jag inte tror är så ovanligt. Jag ville dock göra mer men det blev aldrig, men vi var inte så blyga utan vi satt ju öppet och runkade framför varandra till porr enda upp i 16 respektive 17 års ålder. Alltid när vi dricker bli han mer villig och vi kan tex sova i samma säng och ligga och skeda utan att det är något konstigt. Jag vill ju dock få honom i säng och kanske suga och sånt, helt enkelt ha sex med honom. I och med att jag bor i en liten kommun kan man inte komma ut som homo och om jag skulle föröka vara på och pussas eller nått och han inte skulle vilja skulle ju våran vänskap typ vara förstörd och jag skulle bli mobbad. men dock vill jag ju s gärna ligga med honom, hur ska jag gå till väga för att f honom i sängen utan att hel förstöra mitt rykte om han inte vill?! Ska dricka med han nu i helgen och det underlättar ju stämningen lite så gärna snabba svar 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

[chocked] Fråga om han vill ligga med dig på fyllan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

[chocked] Fråga om han vill ligga med dig på fyllan?

haha ja om det ändå vore så enkelt, om han inte vill tar säkert våran vänskap stryk och det vill jag ju itne heller i och med att han är min bästa vän 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

haha ja om det ändå vore så enkelt, om han inte vill tar säkert våran vänskap stryk och det vill jag ju itne heller i och med att han är min bästa vän 🙁

Så du tror inte er vänskap tar slut om du ligger med honom mot hans vilja då? [tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Så du tror inte er vänskap tar slut om du ligger med honom mot hans vilja då? [tard][tard][tard][tard]

Men ÅÅÅ det var ju inte så jag menade!! Om jag försöker göra något typ pussa han eller smeka eller vad som helst och han inte vill så kommer han ju säga nej och det kommer skada våran vänskapsrelation och mitt rykte men jag skulle ju aldrig göra något med honom som han inte vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

Men ÅÅÅ det var ju inte så jag menade!! Om jag försöker göra något typ pussa han eller smeka eller vad som helst och han inte vill så kommer han ju säga nej och det kommer skada våran vänskapsrelation och mitt rykte men jag skulle ju aldrig göra något med honom som han inte vill!

Gör det inte då? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Gör det inte då? [tard]

Men jag vill ju ändå ligga med honom!


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egonspringare:

Men jag vill ju ändå ligga med honom!

JA MEN DU FÅR VÄL OFFRA VÄNSKAPEN DÅ [mad]

Din personlighet är rekursiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

JA MEN DU FÅR VÄL OFFRA VÄNSKAPEN DÅ [mad]

Din personlighet är rekursiv

ja men jaja men jag vill ju att han ska ta första steget, vet ju itne ens om han e bi gay eller straight! vill som ge honom en vink bara att jag vill och sen att han ska komma till mig om han vill. men jag vill att han ska veta att jag är på tåget om vi säger så! 🙂


   
SvaraCitera

fråga honom om han är bisexuell, eller om han skulle kunna tänka sig att ha sex med killar! säger han nej så vet du eller så vågar han inte säga något annat, säger han ja så får du väl försöka.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crescendo:

fråga honom om han är bisexuell, eller om han skulle kunna tänka sig att ha sex med killar! säger han nej så vet du eller så vågar han inte säga något annat, säger han ja så får du väl försöka.[party]

ja det vore ju enkelt men tror inte att ha skulle säga att han är det även om han var det tyvärr! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Smash the love parade


   
SvaraCitera

egonspringare:

ja det vore ju enkelt men tror inte att ha skulle säga att han är det även om han var det tyvärr! 🙁

okej [n] brukar ni prata om sex alls? skulle ju kanske kunna vara lätt att föra det på tal bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crescendo:

okej [n] brukar ni prata om sex alls? skulle ju kanske kunna vara lätt att föra det på tal bara.

ja hela tiden, kan ju ta det när vi druckit lite grann och det abra är han och jag 🙂


   
SvaraCitera