Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän

JAG HAR SAMMA SITUATION.
DET SUGER.

SvaraCitera

Pulsation:

Säg att jag skcikar ett sms, så får jag svar kasnke två, tre, fyra timmar senare.. eller så skriver hon till mig på typ msn..

Hon är väl upptagen med:

Pulsation:

Stockholm för att plugga

Pulsation:

. Sedan hon började plugga har jag fått hälsa på henne EN gång!

Oj, låter inte så bra.

Pulsation:

Hon påstår att hon har mycket att göra osv. Det kanske hon har, men vad fan?

Det har hon säkert. Men om man verkligen gillar någon så kan man få det att fungera ändå. Man gör sig tid.

Så atteh, ja, prata med din flickvän och börja fundera över om du vill stanna i det här förhållandet. Låter ju rätt kasst.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har pratat med henne nu och hon säger att hon tycker om mig väldigt mycket, vill att jag är hos henne osv osv Men det är fortfarande jobbigt eftersom jag inte får träffa henne.

SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Hon är väl upptagen med:

Blivande_japan:

kanske bö

antrax:

dem un

LinaBlondina:

åste gör

FreeWay89:

ycka til

Miceparade:

boyfriend

enhimmelskdrog:

att du känne

Lejonhjärta:

etydelsef

Lounge fact:

etydelsef

mediakatt:

vill ha tag

Inte Gugge:

koncentre

Webbitch:

ostad och

stereo total:

er sms, ell

Så nu har vi precis pratat med varandra och bestämt oss för att ta ett "break" det vill säga vi har gjort slut! Hon sa att hon tycker att jag är underbar, men att känslorna för mig har svalnat och jag sa typ att det blir lätt så när man ses en gång på flera månader och inte pratar med varandra.

Under den lilla stund jag fått tänka nu (ca fem minuter) har jag kommit fram till att detta förhållandet i slutet inte var sunt! Jag mådde fan inte bra och det gjorde inte hon heller. Hennes styvpappa dog precis och hon sa att allt e kaos och att hon inte kände att denna relationen var nyttig för någon av oss..

Okej, jag vet inte om det kommer någon chock, det har inte gjort det än iaf. Men eftersom jag e rätt känslig, så undrar jag hur fan skall jag hantera detta nu då om jag börjar må asdåligt!!????

Fan livet e inte alltid så lätt..

SvaraCitera

Pulsation:

Det har hon i och för sig.. Men nu får du mig att känna mig dålig istället!! Vad fan, detta är inte rättvist [cry][sad]

[sad] Förlåt, menade bara att plugg tar sjukt mycket tid när man är ovan [n]

Pulsation:

så undrar jag hur fan skall jag hantera detta nu då om jag börjar må asdåligt!!????

Sörj och gråt ut, det går över med tiden (förhoppningsvis!)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Förlåt, menade bara att plugg tar sjukt mycket tid när man är ovan

mm okej

Inte Gugge:

Sörj och gråt ut, det går över med tiden (förhoppningsvis!)

Jag är inte ledsen just nu faktiskt! Jag menar vi hade sedan för ett litet tag sedan inte pratat på en vecka och innan dess en vecka till, jag har sett henne en gång sedan hon flyttade och inget har varit bra..

Med detta vill jag säga att det var ganska väntat.. Men det suger såklart ändå, fast känns lite bra iaf.. Nu slipper jag gå runt och vänta på att hon skall ringa mig etc etc..

Jag vet inte jag kanske spelar hård för mig själv nu eller så är det inte en sådan stor deal. Snackade med mina päron om det precis och fick det att låta som ingen big deal iaf, men jag vet inte

SvaraCitera

LinaBlondina:

* Säga att han älskar, saknar och hur mycket jag betyder för honom
* Berätta mer om vad han gör på dagarna
* Sluta ta mig förgivet och i andra hand

Haha brudar...

Pulsation:

Hennes styvpappa dog precis och hon sa att allt e kaos och att hon inte kände att denna relationen var nyttig för någon av oss..

Vad är det som inte är nyttigt?
Förstår faktiskt inte. Är inte tanken att man ska finnas där för varandra både i bra och dåliga tider - speciellt i dåliga tider.

Pulsation:

Men eftersom jag e rätt känslig, så undrar jag hur fan skall jag hantera detta nu då om jag börjar må asdåligt!!????

Äh stå ut med det. Lipa en dag sedan rycker du upp dig och gör saker som du tycker är kul. Umgås med polarna eller nått.

Pulsation:

Fan livet e inte alltid så lätt..

Nej för det mesta suger det. Men just därför de ljusa tiderna blir så mycket bättre [cool]

SvaraCitera

Pulsation:

Snackade med mina päron om det precis och fick det att låta som ingen big deal iaf, men jag vet inte

Tja det tar sin tid och visst det suger. Men det blir bättre vettu.

http://www.cracked.com/article_18673_6-scientific-reasons-breakups-

suck-worse-than-y​ou-think_p1.html

http://www.cracked.com/article_18673_6-scientific-reasons-breakups-

suck-worse-than-y​ou-think_p2.html

(Aja du får copy/paste:a ihop i adressfältet)

SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Vad är det som inte är nyttigt?

Jo jag menar att eftersom jag inte mådde 100 när vi var tillsammans och hon uppenbarligen valde att inte prata med mig etc var det kanske ingen jättehållbar relation.

Vi pratade om det, nu men det har liksom runnit ut i sanden.. suger men så är det

edit: alltså relationen var för min del inte sund eftersom jag inte mådde bra, jag gick runt och tänkte och så vidare.

sedan var det inte kul efterosm jag aldrig fick träffa henne och vi pratade inte speciellt mycket (lite hennes fel eller hennes val rättare sagt)..

edit2: jo men det är ju bara att ta det och gå vidare, och jag tycker jag är ganska bra i bearbetningsfasen med tanke på att vi gjorde slut för nån timme sedan..

SvaraCitera

Pulsation:

så undrar jag hur fan skall jag hantera detta nu då om jag börjar må asdåligt!!????

Tillåt dig själv att må dåligt och falla sönder om du börjar göra det. Omge dig med människor som du mår bra av.

SvaraCitera

Pulsation:

edit2: jo men det är ju bara att ta det och gå vidare, och jag tycker jag är ganska bra i bearbetningsfasen med tanke på att vi gjorde slut för nån timme sedan..

Tror jag inte. Kan ta år innan du blir helt återställd, det helt beror på.
Du måste acceptera läget och INTE toffla runt. Nu är det som det är och då får det vara så med. Ta dig rätten och tiden på dig att sörja. Sedan rycker du upp dig, redo för en ny värld och nya brudar. [cool]

SvaraCitera

Skål för singel livet där man slipper sån här shit [bigcheers]

SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Tillåt dig själv att må dåligt och falla sönder om du börjar göra det. Omge dig med människor som du mår bra av.

Tack 🙂

FreeWay89:

Tror jag inte. Kan ta år innan du blir helt återställd, det helt beror på.
Du måste acceptera läget och INTE toffla runt. Nu är det som det är och då får det vara så med. Ta dig rätten och tiden på dig att sörja. Sedan rycker du upp dig, redo för en ny värld och nya brudar.

mm ligger något i det.. gillar det där med nya brudar 🙂

Zerone:

Skål för singel livet där man slipper sån här shit [bigcheers]

Yay! cheers m8..

Ja alltså detta förhållandet har varit rätt underbart, men minst 50% har varit piss så jag kommer mista både det ena och det andra, men samtidigt inte vara ledsen mer typ

SvaraCitera

Pulsation:

mm ligger något i det.. gillar det där med nya brudar 🙂

Jora det kommer. Dock om du ska deppa och hålla på så kommer du aldrig attrahera en brud. Så ska du deppa så gör der nu och få det gjort. Sen drar du ut.

Zerone:

Skål för singel livet där man slipper sån här shit

Äh jag trivs personligen i att vara i ett förhållande.
Regelbundet pök och slippa behöva oroa sig för könssjukdomar. Men allt är ju relativt.

SvaraCitera

Pulsation:

Var ledsen om det behövs. Med tiden accepterar du förhoppningsvis att det är över och du kan gå vidare.
Grotta inte ner dig för mycket bara, utan försök att ha kul ibland.

SvaraCitera