Aviseringar
Rensa alla

min kille


Ämnesstartare

nu ska jag hjälpa min kille


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

va bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikko Maikho:
va bra!

är jag för snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dhfghfg:

är jag för snygg

för snygg för vad? vad är snygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikko Maikho:

för snygg för vad? vad är snygg?

aldrig trott att jag är snygg, men vissa verkar tro det xD varför ser jag så snygg ut för honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dhfghfg:

aldrig trott att jag är snygg, men vissa verkar tro det xD varför ser jag så snygg ut för honom?

Din energi är skapt och har blivit formad på ett sådant sätt att hans energi som på sitt sätt blivit skapt och formad på ett visst sätt sedan upplever dig som attraktiv


   
SvaraCitera

Mikko Maikho:

Din energi är skapt och har blivit formad på ett sådant sätt att hans energi som på sitt sätt blivit skapt och formad på ett visst sätt sedan upplever dig som attraktiv

men jag är inte snygg, jämför med andra tjejer som kan vara extremt snygga
skulle aldrig kunna se ut så.


   
SvaraCitera

jag vågar inte för blir bara utskämd...vet redan att jag är ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fghdfhfgh:

men jag är inte snygg, jämför med andra tjejer som kan vara extremt snygga
skulle aldrig kunna se ut så.

Är så himla individuellt baserat på vad man själv har för drifter och känslor i sig man brukar existera med men "skönheten sitter i betraktarens öga" stämmer otroligt väl.

Om vi säger att jag är 60% fin och 40% ful,då kansle jag upplever att det snyggaste är att vara 60% fin och 40% ful, så tror jag iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen finns det två stycken former av "snygghet" eller vad som är attraktivt som är mer eller mindre objektiva för en människa, det "söta" och det "snygga"

beroende på hur man är själv då är så uppskattar man någon med olika mycket söt/snygghet, typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo jag men vet att det är för lätt att bli sårad eller våltäckt. 


   
SvaraCitera