En utav mina närmsta vänner, vi säger att han heter Marcus, var tillsammans med en tjej lite yngre än oss. Hon var ofta väldigt avundsjuk på mig och smsade med en tjej som jag går i samma skola med, och frågade om den tjejen kunde "spionera" på oss. Känns lite elakt att jag skrattar när jag tänker på det.. men ja. Och så trodde hon att vi strulade och höll på med varandra i smyg, bara för att vi hälsar på varandra genom kramar. Och hon verkade aldrig fatta att vi aldrig skulle gå längre än att bara vara vänner. "Markus" visste om det hela tiden han med, och vi båda och människor runt omkring oss försökte få in henne det att hon oroar sig för mycket. Jag har tagit bort mitt facebook-konto och varit utan det i några månader nu, och för c. a en månad sedan hade hans f. d flickvän (då de var tillsammans alltså) vart inne på hans konto och skrivit "asså **** är så JÄÄÄVLA HEET!". Min syrra visade mig det, då ringde jag upp honom och då sa han att det antagligen var facerape. Då kommenterade jag från min syrras konto att det inte var han som hade skrivit det, men då hade hon tagit bort mina kommentarer hela tiden. Hon erkände senare att det var hon, även fast hon från början skyllde på att det var JAG som hade loggat in och skrivit det. Och nu när han skaffat ny tjej, så vill hon ha tillbaka honom. Känns lite som att det hela är mitt fel .__. Att dem gjorde slut och grejer. Vet inte ens varför jag skriver det här, ville bara få ur mig det. Taaaaack&goodbye.
Tråden raderad från Forum X/Klotter