Aviseringar
Rensa alla

Min mamma.


Ämnesstartare

antrax:

Svara bara ja eller nej. Bit ihop, du kommer sluta störa dig på henne om några år... till viss del.

Jo, men hon har också varit så i några år! Och om jag ska göra något så vet jag innan vad hon ska säga och då blir jag arg för det, och sen när hon säger det svarar jag surt ja. Och sen har det också blivit så att jag alltid tar ut min ilska på att skälla på henne. Gillar inte det, men vet ej vad jag ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Jo, men hon har också varit så i några år! Och om jag ska göra något så vet jag innan vad hon ska säga och då blir jag arg för det,

m3lis:

och sen när hon säger det svarar jag surt ja. Och sen har det också blivit så att jag alltid tar ut min ilska på att skälla på henne. Gillar inte det, men vet ej vad jag ska göra.

Har haft det likadant. Tro mig, i takt med att du åldras så blir det bättre. Förhoppningsvis kan hon släppa taget lite och inte behandla dig som en barnunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Har haft det likadant. Tro mig, i takt med att du åldras så blir det bättre. Förhoppningsvis kan hon släppa taget lite och inte behandla dig som en barnunge.

Okej, får hoppas på det bästa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamma var också så, men det var bara skönt då jag alltid glömde att stänga av spisen lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

mamma var också så, men det var bara skönt då jag alltid glömde att stänga av spisen lulz

när slutade hon 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min pappa är sån, typ om jag ska laga mat säger han "stäng av spisen efteråt" och sen om han kommer till köket kollar han på spisen och muttrar typ "jahaa, du stängde av..."
kan inte minnas att jag har glömt det någon gång i mitt liv [crazy]

samma sak om jag ska gå nånstans och ingen är hemma så kan han antingen säga itll innan typ "lås sen när du går till blablabla" eller så ringer han (om han är på jobbet eller nåt) och frågar om jag har gått och typ "låste du dörren???"
typ neeee jag lämnar huset olåst

jobbigt i längde n[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jobbigt i längde n

JAA det är så jävla jobbigt, man strör sig så jävla mycket efter ett tag, vet ej vart jag ska ta väägenQ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

när slutade hon 🙂

när jag flytta så du lär nog få stå ut ett tag till


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Flytta hemifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Flytta hemifrån.

Nej.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

m3lis:

Nej.

Varför inte?

Du låter dessutom typiskt tonårig. No offense, säger liknande saker om far min, de få tillfällen som jag tillbringar med honom.

Men hon bryr sig bara om dig. Och har svårt att släppa att du växt upp. Inget dåligt, egentligen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

säg samma sak till henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

'sköljde du frukten?'.

[love][bigsmile]

nej men det låter inte så farligt, hon är säkert bra


   
SvaraCitera