dennay:
min snopp??? asså förhuden har inte vart uppdragen på länge så huden sitter fast på ollonet
kissar du med förhuden för ollonet? gud va ohygieniskt
skadatkön:
men någon som vet vad prickarna på baksidan av ollonet är vid strängen?
hmm. min kille hade prickar på ollonet förut. vi gick till UM och han slutade tvätta sig med hård (icke flytande) tvål. istället följde han mitt råd och tvättar sig nu med Apotekets Intim tvål. Prickarna gick bort efter en vecka något att testa kanske?
de sa förresten på UM att de kunde va svamp, som kommit eftersom han tvättat för mycket med stark tvål, hård tvål.
Att du har prickar, knottor, är talgköttlar som alla killar har mer eller mindre, vilket är helt normalt.
Det är bara att du acepterar dig som du är.
Det att du inte kan riktigt hålla dig kan bero på någon form av stress.
Du sade att du haft en operation, vilket kan ha något med det att göra, om det inte går över var inte lädd att uppsöka läkare de bits inte och är till för att hjälpa dig!
Du kan ha en urinvägsinfektion testa drick vatten med citron en vecka och se om de blivit bättre.
Om man har torrt ollon rekomenderas att köpa baby olja som du 2 gånger smörjer in ollonet med.
Så kommer du att märka att det blir snabbt mycket bättre och du inte kommer att behöva använda oljan mer.
Om du har problem med strängen att den är för kort uppsök läkare.
Det är lätt att fixa oftast med salva eller mindre opration
skadatkön:
haha
skadatkön:
seriösa svar
hmm, det är viktigt att urinera ganska direkt efter onani/sex , och då vet du som jag att det kan vara trögt att få ut urinet. Även göra lite ont ibland.
Angående prickarna så kan det väl va svamp ?
Är du noga med att tvätta ollonet varje dag/gång du duschar ?
Har du onanerat och inte tvättar på en hel dag så kan det bli ganska ohyggligt där under , för du måste väl ändå få bak förhuden helt när den är slak så du kan tvätta iallafall ?
Slynfisk:
HAHAH SKADATKÖN HAHA
Sluta, han blir ju ledsen, dumskalle!
theLINDGREN:
Sluta, han blir ju ledsen, dumskalle!
Tråden låst på grund av inaktivitet