är det värt att faktiskt köpa det?
Stringburka:
klicka bara på "login" utan att skriva in ett nick. Då kommer ett "play offline"-alternativ upp. Därifrån kan du spela single player eller privata servrar.
Funkar inte Går inte att klicka på offline grejjen:( Fel verision eller vad kan det vara?
hixaren:
Funkar inte Går inte att klicka på offline grejjen:( Fel verision eller vad kan det vara?
Fick det också så i början, fixade det men minns inte hur.
BTW OJ kom på att det är emot ums regler att prata om hur man piratkopierar.
Kan ej hjälpa dig :/
Stringburka:
BTW OJ kom på att det är emot ums regler att prata om hur man piratkopierar.
Har ju redan dragit ner det^^ Kopieringen är genomförd:) Så det du hjälper mig med är ett mjukvaruproblem...inte piratkopiering:)
Gillar inte klossigheten. Vill att han ska göra slopes. Då kan jag börja spela tror jag. Har i och för sig lite svårt för spel utan mål också.
Svenska riksdagshuset i fullskala:
Jag och en polare har spelat i några månader, men vi vill kunna DÖ i multi och ha mera fiender där så man har någon användning av sina fällor och så man kan hitta på hyss för varandra.
spelade en stund i förrgår tror jag menneeh
som sterd sa
Sterd:
svårt för spel utan mål också.
Många som har köpt här 😛 ingen annan som bara springer runt i multiplayer och bygger roliga grejer? =P
Jaja, imorgon kommer den stora halloween updaten för er som inte redan visste:
"The Minecraft Halloween Update is planned by Notch to be released on October 31, 2010. The planned features to be released are:
The addition of The Slip; a "Hell" world that can be used for quick travel, where you "portal in" walk ten meters and then "portal out" and you're hundreds of meters away - movement in The Slip in relation to the normal world is 1:16, meaning that for block travelled (meter) in The Slip, 16 blocks are travelled in the normal world.
2 new mobs (Ghast and Pigman)
More danger at deeper depths in-game
Torches that eventually burn out, but are re-lightable (with Flint and Steel), and the introduction of lanterns as a new infinite light source
Fishing
6 new block types (5 have unique abilities)
Multiplayer bug-fixes
Craftable Jack-O-Lanterns and pumpkin helmets (Pumpkins)
Craftable watch
Infinite fire source
Biomes
And more."
Bilder finns på:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Minecraft_Halloween_Update
ånga som h