Aviseringar
Rensa alla

Mitt liv är så tråkigt.

yes minus ett förhållande känns mitt liv likadant. men det kommer mer. det här är inte allt !!

.. men som sagt det är inte det värsta som kan hända att man har tråkigt. du har ju din pojkvän! [smile]

SvaraCitera
Lici
 Lici

du kanske ska börja hitta på ngt på din fritid? alltså typ ngn sport eller hobby, de tskulle kansek var akul att dra med ngåon av kompisarna på det, då får ni annat att snacka om osv.

och gå till nya ställen, försök prata med nytt folk.. så kanske du träffar nya vänner, ha som mål när du festar at tlära känna ny, då blir nog fetaran rolgare också`?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns människor som har skäl till att klaga men dem hör man aldrig klaga, det är bara såna som du som inte har ett skit att klaga om som klagar [mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det finns människor som har skäl till att klaga men dem hör man aldrig klaga, det är bara såna som du som inte har ett skit att klaga om som klagar [mad]

[confused]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

[confused]

Ja, jag vet. Korkat, men det är jag idag och alla andra dagar i för sig, men speciellt nu [cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallonpaaj:

Är det någon som känner som jag? eller någon som har förslag på vad jag kan göra åt det här?

Dissa din pojkvän.

SvaraCitera

Du har ett förhållande och en stor umgägneskrets -.-

Buhu...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta beror på att tjejer som skaffar pojkvän skiter fullständigt i sina vänner och andra människor eftersom att de tycker det är goare att få stock.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera