Vaffö finns inte mjölk i 2litersförpackningar? Cola finns ju! Å alla annan läsk! Men inte mjölk!? Varför?
MusPlupp:
2litersförpackningar?
För efterfrågan är för liten.
aristoteles:
För efterfrågan är för liten.
Näe
Den blir för gammal för fort.
Dan_the_ironman:
Den blir för gammal för fort.
Det rymms ju bara 3 glas i en 1-liters, å det dricker man ju lätt på 2 dar Å mjölkfan håller ju längre än sååå
MusPlupp:
Det rymms ju bara 3 glas i en 1-liters, å det dricker man ju lätt på 2 dar Å mjölkfan håller ju längre än sååå
ahmen så jävla svårt r d1 nt å ha två paket ist
Frågan är väl snarare: Varför finns inte mjölk i 2l förpackning, längre, är helt säker på att det fanns när jag var pytte.
Dan_the_ironman:
ahmen så jävla svårt r d1 nt å ha två paket ist
Men blir ju så mkt skrääääp
Ensamvargen:
Frågan är väl snarare: Varför finns inte mjölk i 2l förpackning, längre, är helt säker på att det fanns när jag var pytte.
Du va så liten du trodde 1 liter var 2 liter
MusPlupp:
Du va så liten du trodde 1 liter var 2 liter
1,5l paket då?
Ensamvargen:
1,5l paket då?
Det finns ju, men är för lite å köper man 2 blire för mycket Så då måste man köpa 2st 1-liters å då blire fett med kartänger överallt
Är avundsjuk på negrerna i afrika. Dom har inte det här problemet
Ensamvargen:
är helt säker på att det fanns när jag var pytte.
du tänker inte på 1,5L som fanns då? Å andra sidan tänker du väl på innan Milko kom upp dit så vet inte hur det var då
MusPlupp:
Det finns ju, men är för lite å köper man 2 blire för mycket Så då måste man köpa 2st 1-liters å då blire fett med kartänger överallt
Du har problem.
Dan_the_ironman:
du tänker inte på 1,5L som fanns då? Å andra sidan tänker du väl på innan Milko kom upp dit så vet inte hur det var då
Tänker på 2 liters paket, som dom hade innan dom förminskade till 1,5 liter. Det är inte bara jag som saknar: http://nyttochgammalt.blogspot.se/2011/01/nan-mer-som-saknar-2-l-mjolkpaketen.ht...
Dan_the_ironman:
du tänker inte på 1,5L som fanns då? Å andra sidan tänker du väl på innan Milko kom upp dit
Tacka vet jag nnp, milko är ett djävla gaysubstitut till riktig mjölk!
davvelito :
hej