Have a_Cigar:
Of course, jag bor tio minuter från Gömmaren
i know
Have a_Cigar:
Fuck yeah!
hjortpojken:
i know
Du vet vem denna individ är?
patrik....jaså där ser man, passar en lands och mjölkhatare som du.
Supply and Demand:
Ja
hjortpojken:
i know
Haha, så jävla stalkig
Supply and Demand:
It's confidental infromation, you're asking about. Men Stockholm är inte så hemskt (en hemsk, hemsk stad)...
hjortpojken:
Ja
Have a_Cigar:
Haha, så jävla stalkig
hahhaha. satt och tittade karta osv.
fast har vetat att du bott nära länge brukar lämna lite surprises i vattnet för din skull när jag är där och badar.
hjortpojken:
patrik....jaså där ser man, passar en lands och mjölkhatare som du.
Jag kan flytta till Skåne och ge dig tåmassage, men som tack ska du diska och tvätta
Have a_Cigar:
Jag kan flytta till Skåne och ge dig tåmassage, men som tack ska du diska och tvätta
det är lugnt. det ingår redan i mina vardagssysslor
hjortpojken:
hahhaha. satt och tittade karta osv.
fast har vetat att du bott nära länge brukar lämna lite surprises i vattnet för din skull när jag är där och badar.
Men jag badar aldrig i Gömmaren. Det gör folk som jag hatar, det vill säga mina grannar. Du är bara för underbar med dina ''suprises''
Have a_Cigar:
Men jag badar aldrig i Gömmaren. Det gör folk som jag hatar, det vill säga mina grannar. Du är bara för underbar med dina ''suprises''
mm visst........du vill bara inte erkänna vad du har behövt uppleva där i. jag förstår dig. jag lämnade inte efter mig något vackert direkt
hjortpojken:
mm visst........du vill bara inte erkänna vad du har behövt uppleva där i. jag förstår dig. jag lämnade inte efter mig något vackert direkt
Jag hatar sjöar. Det är grymt och hårt, men sanningen måste fram!